اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خبرداد

ولاتی کاندیدا مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری/مشیریان

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری از علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کند.

ولاتی کاندیدا مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری/مشیریان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد آرین‎منش ظهر امروز در نشست خبری جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی در رابطه با سیاست این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: علی اکبر ولایتی صبح امروز به عنوان کاندیدای مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی شد و این جبهه از او در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کند.

وی افزود: ستادهای انتخاباتی جبهه پیروان خط  امام و رهبری خراسان‌رضوی در انتخابات شورای شهر مجزا از ستادهای این جبهه در انتخابات شورای شهر است.

آرین منش تصریح کرد: ائتلاف 2+1 مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری برای وحدت اصولگرایان بود و این جبهه به این نتیجه رسید که از دکتر ولایتی حمایت کند اما به شخصه وبه عنوان یک شهروند، باقر قالیباف را برای ریاست جمهوری ترجیح می‌دهم.

وی افزود: از ابتدا بنا بود هر 3 کاندیدای ائتلاف پیشرفت تا زمان ثبت نام کار کرده و در نهایت فردی که دارای مقبولیت بیشتر بوده ودر نظرسنجی‌ها بالاتر بود، کاندیدای نهایی باشد که فعلا قالبیاف در نظر سنجی‌ها رای بیشتری دارد و به شخصه از او حمایت می‌کنم، اما جبهه پیروان خط امام و رهبری، ولایتی را کاندیدای خود اعلام کرده است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی گفت: در دو نظر سنجی که یک موسسه زیر مجموعه خودم انجام داده است و 4 نظر سنجی کشوری که به دستم رسیده‌ است، محمد باقر قالیباف نفر اول است و به عنوان یک شهروند و فعال سیاسی بهتر می‌دانم که ولایتی و حدادعادل به نفع قالیباف از کاندیداتوری انصراف بدهند.

وی افزود: سپردن سکان اداره کشور به فردی که برای اولین بار می‌خواهد مدیریت را در ریاست جمهوری تجربه کند اشتباه فاحشی است، اما تجربه قالیباف در مدیریت، به ویژه در مدیریت جنگ و بعد هم در سمت‌های مختلف قابل دفاع است.

انتهای پیام/70005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول