اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

پیروزی هرکدام از کاندیداهای اصولگرایی پیروزی بقیه اصولگرایان است

نماینده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به لزوم اجماع اصولگرایان گفت: هر کدام از کاندیداهای اصولگرایی یکی از مهره‌های نظام هستند و باید با تدبیر از میان خود یکی را برگزینند که در آن صورت با موفقیت یکی بقیه نیز پیروز هستند.

پیروزی هرکدام از کاندیداهای اصولگرایی پیروزی بقیه اصولگرایان است

علی ایرانپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اگر ائتلاف بخواهد به این روند ادامه دهد از آن حمایت نمی‌کنم، اظهار کرد: اعضای ائتلاف پیشرفت قرار بود در نهایت از میان خود یک نفر را برگزینند اما هم‌اکنون تنها آقای حداد عادل به نفع جریان اصولگرایی کنار رفته‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه انصراف عارف از کاندیداتوری ریاست‌جمهوری رأی اصلاح‌طلبان قوت بیشتری گرفت، افزود: با ادامه روند کنونی انتخابات به یقین دو مرحله‌ای می‌شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اکنون مردم برای انتخاب از میان اصولگرایان بلاتکلیف هستند و این تعدد کاندیداهای اصولگرایی تنها باعث پراکندگی آرای مردمی می‌شود.

وی ادامه داد: کاندیداهای اصولگرایی که مدعی هستند در راستای مصالح نظام و بر اساس تکلیف وارد عمل شده‌‌اند هم‌اکنون نیز باید با حس تکلیفی بیشتر نسبت به گذشته اجماع کنند.

ایرانپور تصریح کرد: هر کدام از کاندیداهای اصولگرایی یکی از مهره‌ای نظام و انقلاب هستند و باید با دوراندیشی و تدبیر از میان خود را یکی را برگزینند که در آن صورت با موفقیت یکی در انتخابات بقیه نیز پیروز هستند.

*‌ تخریب کاندیداها از تقوای رسانه‌ای به دور است

وی با اشاره به پیامک‌های متعدد تبلیغاتی هر کدام از کاندیداهای اصولگرایی بر ضد یکدیگر تاکید کرد: اینگونه تحریک‌ها جهت‌دار و معنادار است و بخشی از این تخریب‌ها توسط رسانه‌ها انجام می‌شود و از تقوای رسانه‌ای به دور است و در راستای وظایف رسانه‌ها نیست.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی رسانه‌ها وظیفه دارند که نسبت به اطلاع‌رسانی شفاف و بدون غرض اقدام کنند گفت: این تخریب‌ها تأثیر برعکس دارد و باعث حساس شدن مردم فهیم ایران و تحقیقات بیشتر آنها درباره کاندیداها می‌شود.

وی اضافه کرد: رأی من هم‌اکنون مخفی است اما از تمام مردم کشور، استان اصفهان و به ویژه مردم خوب شهر مبارکه دعوت می‌کنم که با حضور پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه دیگری را در تاریخ کشورمان رقم بزنند.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول