اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان در گفت‌و‌گو با فارس:

4 پرونده تخلف انتخاباتی در کرمان تشکیل شد / عملکرد شاخص رسانه‌های کرمان در ایجاد آرامش جامعه

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: چهار پرونده تخلف انتخاباتی شامل موارد جزیی از جمله پاره کردن پوستر و نصب پوستر غیرمجاز در دادسرای کرمان تشکیل شد.

4 پرونده تخلف انتخاباتی در کرمان تشکیل شد / عملکرد شاخص رسانه‌های کرمان در ایجاد آرامش جامعه

یدالله موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تخلف حاد انتخاباتی در کرمان نداشتیم و تنها چهار پرونده تخلف انتخاباتی شامل موارد جزیی از جمله پاره کردن پوستر و نصب پوستر غیرمجاز در دادسرای کرمان تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی از سوی دستگاه قضا در استان کرمان خاطر نشان کرد: این نشست‌ها که با حضور اقشار مختلف برگزار شد، تأثیر بسزایی در کاهش جرائم انتخاباتی داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: قضات ویژه انتخابات در دادسرای کرمان به ‌صورت آماده‌‌باش هستند و به موضوعات انتخاباتی رسیدگی می‌کنند.

موحد با بیان این‌که کمیته ویژه برای پاکسازی تبلیغات انتخاباتی غیرقانونی در کرمان تشکیل شده است، افزود: قاضی ویژه انتخابات یکی از اعضای این کمیته است.

وی از رصد تبلیغات غیرقانونی خبر داد و تصریح کرد: تبلیغات قانونی کاندیداها تا 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری ادامه دارد و پس از این زمان غیرقانونی است. 

این قاضی خاطر نشان کرد: عملکرد رسانه‌ها در عرصه انتخابات قابل تقدیر است چرا که به آرامش فضای عمومی در استان کرمان کمک شایانی کردند.

موحد تصریح کرد: تمام اقدامات انتخاباتی در کرمان در مسیر قانونی خود پیش می‌رود و همکاری و همراهی مسئولان با دستگاه قضایی در بحث پیشگیری از جرایم انتخاباتی مطلوب بوده است.

وی با تأکید بر این‌که انتخابات پیش‌رو اقتدار نظام را به دنیا نشان می‌دهد، عنوان کرد: انتخابات 24 خردادماه موجب عزت و اقتدار هر چه بیشتر نظام اسلامی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: اگر حماسه سیاسی توسط ملت همیشه در صحنه ایران خلق شود این امر زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی نیز می‌شود.

موحد ابراز امیدواری کرد که مردم استان کرمان مانند انتخابات گذشته در روز 24 خردادماه حضور حماسی در پای صندوق‌های أخذ رأی داشته باشند و دشمنان را ناامید کنند.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول