اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-212

طالبی: کمترین گزارش تخلفات انتخاباتی دریافت شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: کمترین گزارش تخلفات انتخاباتی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دریافت شده است.

طالبی: کمترین گزارش تخلفات انتخاباتی دریافت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، حجت الاسلام والمسلمین حسین طالبی بعدازظهر امروز در همایش رهروان ولایت که به همت تبلیغات اسلامی و سپاه نکا در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: تمام مقدمات برای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری در مازندران فراهم شده است.

وی بیان داشت: براساس آمار اعلام شده در مازندران حدود 18 هزار نفر در شوراهای شهر و روستا شرکت کردند که در همین راستا بیش از هشت هزار شعبه اخذ رای در استان مازندران دایر می‌شود.

طالبی با بیان اینکه 80 هزار نیرو در برگزاری هرچه باشکوه برگزار کردن انتخابات در مازندران فعال هستند، یادآور شد:  امروز دشمن با برنامه‌ریزی خاص برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات وارد صحنه شده است و ما باید با حضور خود این توطئه دشمن را نقش برآب کنیم.

وی اضافه کرد: بخش عظیمی از امنیت در جامعه مرهون تلاش‌ها و تبلیغ روحانیت است و بدون تبلیغ و اطلاع‌رسانی آنان شاید بسیاری از امور به این راحتی مهیا نمی‌شد.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: به فرموده رهبری رای دادن به هر یک از کاندیداهای تایید صلاحیت شده، رای به نظام است و ما باید با تمام توان برای حضور حداکثری مردم و تایید نظام تلاش کنیم.

طالبی با بیان اینکه کمترین گزارش تخلفات انتخاباتی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دریافت شده است، گفت: شوراها باید دقت داشته باشند که برخی از شعائر را رعایت نمی‌کنند که باید براساس شعائر اسلامی این مسائل رعایت شود.

وی گفت: شما به عنوان نماینده مردم باید از هم‌اکنون تابع قوانین باشید و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و قانون در راس برنامه‌ها و کارهای شما باشد.

طالبی افزود: تخلفات انتخاباتی باید شناسایی و با هرگونه تخلف انتخاباتی به نحو شایسته برخورد شود و در این راستا همچنین عوام‌فریبی برای جلب نظر آرای مردم و اسراف و تبذیر در حین انتخابات نیز قابلیت پیگیری دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا نیز با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: دفاع از جایگاه ولایت از مهم‌ترین شاخصه‌ای است که باید مورد توجه ما در تمام شرایط باشد.

حجت الاسلام محمدعلی الیاسی افزود: در این دوره از انتخابات همه ما باید با حضور فعال، زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: دشمن قصد دلسرد کردن مردم در انتخابات را دارد و همه ما باید با آگاهی و اطاعت‌پذیری از رهبری با شناسایی این توطئه‌ها، بر برنامه‌های دشمنان خط بطلان بکشیم.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول