به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، فضای تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و ریاست جمهوری پر از شور و هیجان است، اما نکته حائز اهمیت چگونگی تبلیغات است.
هواداران کاندیداها به هر نحوی قصد دارند برای فرد مورد نظر خود تبلیغ کنند و ستادهای تبلیغاتی با ارائه عکس به آنها کمک میکنند تا در و دیوار شهر را پر از عکسهای کاندیدای مورد نظر خودشان کنند.
مبلغان کاندیداها به خودروهای عبوری عکس میدهند، اما آیا راننده و سرنشینان خودروی در حال حرکت موفق به گرفتن عکس و پوستر میشوند یا عکسشان در خیابان میافتد و شهر را نازیبا میکند.
برخی تمام دیوارهای یک ساختمان را عکس چسبانده و به خیال خود با این کار تبلیغ خوبی برای کاندیدای خود کردهاند.
به نظر میرسد، بیدردسرترین نوع تبلیغات این است که عدهای روی اتومبیل خود عکس و پوستر فرد دلخواه خود را چسبانده تا هم تبلیغی شود و هم عرض ارادت.
اما آنچه بیشتر از همه بحث برانگیز است، ارسال پیامک در ساعتهای یک و دو بامداد و ایجاد هراس در دل افراد خانواده و ... است.
آیا این نوع تبلیغات صورت خوشی دارد یا افراد میخواهند به هر قیمتی برای خود تبلیغ کنند، اصلا آیا این افراد که در آن ساعت از شب پیامک ارسال میکنند، درصد احتمال انتخاب شدن خود را میدانند.
تبلیغات کاندیداها به خط پایان نزدیک میشود، اما آیا کسانی که به در و دیوار شهر عکس و پوستر میچسبانند میتوانند شهر را بسازند و آباد کنند.
انتهای پیام/80016/و20