اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دو هفته مانده به برگزاری انتخابات

ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در دامغان آغاز به کار کرد

با گذشت چند روز از فعالیت‏های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی در دامغان فعالیت خود را آغاز کرد.

ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در دامغان آغاز به کار کرد

مسئول ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی در دامغان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی از سوی علاقه‏مندان و دوستداران وی، چهره‏ها و اقشار مختلف مردم شریف و ولایت‏مدار شهرستان دامغان ایجاد و راه‏اندازی شده است.

ابراهیم حقیری افزود: برای فعالیت تبلیغاتی سعید جلیلی ستادی به نام «حیات طیبه» در شهرستان دامغان ایجاد و در این راستا ویژه‏نامه‏هایی با همین عنوان در شهر دامغان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: راه‏اندازی وبلاگ از سوی جمعی از دوستان از مهم‏ترین برنامه‏های ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی در دامغان است.

مسئول ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی در دامغان یادآور شد: سعید جلیلی در شهر دامغان دارای دو ستاد ویژه بانوان و آقایان خواهد بود که ستاد ویژه آقایان راه‏اندازی شده و ستاد ویژه بانوان به زودی در یکی از نقاط اصلی شهر دامغان ایجاد می‏شود.

حقیری خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری باشکوه خاصی برگزار شود و مردم در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که همگی آنها احراز صلاحیت را از نهاد قانونی شورای نگهبان دریافت کرده‏اند، نامزد اصلح را انتخاب و اداره امور اجرایی کشور را که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهمیت و جایگاه وافری برخوردار است به وی واگذار کنند.

وی اضافه کرد: گفتمان انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا و امام خمینی (ره) و تبعیت از مقام عظمای ولایت از اهداف اصلی سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که با این اهداف وارد این عرصه سیاسی شد.

مسئول ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی در دامغان از توزیع بروشور برنامه‏ها و دیدگاه‏های سعید جلیلی و اظهار نظرهای شخصیت‏ها و صاحب‏نظران نسبت به وی در شهرستان دامغان خبر داد.

حقیری گفت: امیدواریم بتوانیم با حضور و مشارکت حداکثری ملت ایران در پای صندوق‏های أخذ رأی روز 24 خردادماه بار دیگر بتوانیم وفاداری خود را به انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا اعلام کرده و با رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کنیم و حماسه‏ای به یاد ماندنی را خلق کرده و به ثبت برسانیم.

به گزارش فارس؛ مصطفی واحدی، رابط و ناظر استان سمنان در ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی نیز به همراه شورای مرکزی این ستاد در استان سمنان از ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان دامغان بازدید و با اعضای این ستاد در این شهرستان نشست برگزار کرد.

انتهای پیام/2249/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول