اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خبر داد

ایجاد مزرعه تحقیقاتی در دانشگاه پیام نور اشنویه

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: سال گذشته مزرعه تحقیقاتی در دانشگاه پیام نور اشنویه ایجاد شد و کارگاه پرورش قارچ چتری نیز در این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

ایجاد مزرعه تحقیقاتی در دانشگاه پیام نور اشنویه

  علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحد اشنویه دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در سال گذشته، اظهار داشت: در راستای توسعه امور پژوهشی و کارآفرینی در میان دانشجویان، سال گذشته مزرعه تحقیقاتی در دانشگاه پیام نور اشنویه ایجاد شد و کارگاه پرورش قارچ چتری نیز در این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

وی از تجهیز آزمایشگاه‌های زیست شناسی، جغرافیا و کشاورزی این دانشگاه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در راستای توسعه تحقیقات علمی دانشجویان این رشته‌ها صورت گرفته است.

ظهری به تجهیز اتاق قرنطینه امتحانات این واحد نیز اشاره کرد و افزود: این عمل به دنبال تامین و حفظ امنیت هرچه بیشتر فضای امتحاناتی دانشگاه و برای اطمینان خاطر دانشجویان این دانشگاه، با هزینه تقریبی 250 میلیون ریال صورت گرفته است.

وی به انجام کامپیوتری تمام مراحل ثبت‌نام، انتخاب واحد، اطلاع از نمرات دانشجویان، پیگیری امور مالی آن‌ها و ... در دانشگاه‌های پیام نور استان اشاره کرد و گفت: در راستای سهولت انجام امور اداری و تحصیلی دانشجویان، تمام سیستم‌های اداری این واحد از قبیل کامپیوتر، پرینتر، اسکنر و... بازبینی شده و تعویض یا تعمیر شدند.

ظهری در راستای هدایت تحصیلی بهتر دانشجویان این مرکز و مدیریت بهتر امور دانشجویان، از نصب و راه‌اندازی سیستم دوربین‌های مداربسته در سطح سالن‌های دانشگاه، محوطه و ساختمان آموزشی آن، به تعداد 12 دوربین خبر داد و افزود: این اقدام شایسته با استقبال اساتید و حتی دانشجویان این مرکز نیز همراه بوده است.

وی به سانترال کردن سیستم‌های تلفن دانشگاه در سال 91 اشاره کرد و افزود: به منظور بهینه‌ سازی مصرف انرژی، سیستم‌های روشنایی هوشمند نیز در سطح محوطه دانشگاه نصب شد.

ظهری با اشاره به ایجاد مزرعه تحقیقاتی در داخل محوطه دانشگاه، از کاشت گندم به شیوه علمی در این مزرعه خبر داد و افزود: به دنبال این اقدام، نهالستانی نیز در محوطه دانشگاه ایجاد شد. 

وی با تاکید بر ضرورت توسعه امور پژوهشی و کارآفرینی و نهادینه کردن آن در میان دانشجویان، به ایجاد و بهره‌برداری از کارگاه پرورش قارچ چتری به مساحت 50 متر مربع در سال گذشته اشاره کرد.

ظهری با بیان این مطالب خاطرنشان کرد: سال گذشته اقدامات لازم برای آماده سازی فضا برای ایجاد کتابخانه و راه‌اندازی سایت دانشگاه صورت گرفت که در نهایت وب سایت این مرکز به نشانی اینترنتیwww.shnopnu.ir طراحی شد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول