اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور شاهین شهر:

امسال 80 درصد برنامه‌های دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر اجرایی می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور واحد شاهین شهر با اشاره به فضای انقباضی اقتصادی در کشور گفت: امسال تلاش داریم که حدود 80 درصد برنامه علمی و فرهنگی خود را اجرایی کنیم.

امسال 80 درصد برنامه‌های دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر اجرایی می‌شود

سید رامین غفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به نام‌گذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در دانشگاه پیام نور واحد شاهین‌شهر حدود 4 هزار و 600 دانشجو در 23 عنوان رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به حماسه سیاسی پیش رو اضافه کرد: ماموریت اصلی این واحد دانشگاهی حرکت در مسیر سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها، برگزاری تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی و همچنین اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق با محوریت انتخابات است.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر ادامه داد: دانشگاه پیام نور واحد شاهین‌شهر با برگزاری نشست‌های سیاسی، دعوت از نخبگان کشوری و ایجاد محفل پرسش و پاسخ تلاش کرده است تا دانشجویان با مسائل سیاسی روز غریبه نباشند.

وی با اشاره به تغییر و تحول در تاریخ برگزاری امتحانات، گفت: با توجه به سیاست‌های کلان برنامه‌ریزی‌شده از سوی وزارت علوم کلاس‌های دانشگاه پیام نور تا پایان اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد.

غفاری با عقلانی دانستن این تصمیم از سوی وزارت علوم، تاکید کرد: من به شخصه بر این اعتقادم که اگر روال اجرای کلاس‌ها و برنامه‌های امتحانی دانشجویان همچون سال‌های گذشته رقم می‌خورد به نفع و منفعت دانشجو بود.

وی تصریح کرد: دلیل مخالفت من با این طرح این است که کلاس به صورت فشرده و در محدوده زمانی کوتاه برگزار شد و اکثر سرفصل‌های مطالب به صورت ناقص به دانشجو ارائه شد.

انتهای پیام/63023/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول