اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خبر داد

اختصاص 203 میلیون ریال برای پژوهش‌های دانشجویی دانشگاه‌ پیام نور آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: 203 میلیون ریال اعتبار از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری برای پژوهش‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است.

اختصاص 203 میلیون ریال برای پژوهش‌های دانشجویی دانشگاه‌ پیام نور آذربایجان‌غربی

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به اهمیت پژوهش‌های دانشجویی، اظهار داشت: 203 میلیون ریال اعتبار از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری برای پژوهش‌های دانشجویی در استان اختصاص یافته است.

وی با اعلام این که تا کنون 41 طرح پژوهشی در استان به اتمام رسیده، از در دست اجرا بودن 14 طرح پژوهشی دیگر نیز خبر داد.

ظهری با اشاره به جایگاه دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در رتبه‌بندی پژوهشی، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و همت اساتید دانشگاهی، ظرفیت پژوهشی دانشگاه را به صورت مناسبی ارتقا دهیم.

وی در ادامه با اذعان به کمبودها و امکانات آزمایشگاهی در دانشگاه‌های استان، عنوان کرد: در سال جاری 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی منابع استانی و ملی برای تجهیز و سکوبندی آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور استان تخصیص یافته است.

ظهری تعداد اعضای هیئت علمی در استان را 186 نفر ذکر کرد و گفت: برای رسیدن به استانداردهای کشوری و افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی نیازمند جذب 50 عضو هیئت علمی در استان هستیم.

وی با اشاره به انتشار فراخوان جذب هیئت علمی، افزود: تعداد سهمیه اعلامی این دانشگاه 33 نفر بوده که امیدواریم با جذب این تعداد بخشی از نیازها و کمبودهای این حوزه رفع شود.

ظهری با تاکید بر استفاده از افراد مشخص در حوزه فعالیت‌های آموزشی، خاطرنشان کرد: امکان جذب بیشتر دانشجویان و بهره‌گیری از نیروی کارآمد و با انگیزه در دستور کار است.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول