اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری «همایش بین‌المللی شهریار» در دانشگاه پیام نور پلدشت

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: «همایش بین‌المللی شهریار» سال گذشته با حضور سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان، فرماندار پلدشت و رئیس دانشگاه دولتی نخجوان در دانشگاه پیام نور پلدشت برگزار شد.

برگزاری «همایش بین‌المللی شهریار» در دانشگاه پیام نور پلدشت

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تقدیر از خیرین شهرستان پلدشت در کمک رسانی نقدی و غیرنقدی به دانشگاه پیام نور پلدشت، اظهار داشت: «همایش بین‌المللی شهریار» مهر ماه سال گذشته با حضور سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان، فرماندار پلدشت و رئیس دانشگاه دولتی نخجوان در دانشگاه پیام نور پلدشت برگزار شد.

این مسئول به تجهیز قرنطینه دانشگاه پیام نور پلدشت اشاره کرد و افزود: این اقدام در راستای حفظ امنیت هرچه بیشتر فضای سئوالات امتحانی دانشگاه اتفاق افتاده است که طبعاً رضایت و امنیت خاطر اساتید و دانشجویان را نیز به همراه داشته است.

ظهری همچنین بر لزوم تجهیز فضای آموزشی کلاس‌های درسی تمام مراکز دانشگاهی استان تاکید کرد و گفت: با نصب پرده و پروژکتور در کلاس‌های درسی این واحد توانستیم تا حدی نسبت به تجهیز فضاهای آموزشی این واحد اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی همچنین از برگزاری «همایش بین‌المللی شهریار» در مهر ماه سال گذشته در این واحد خبر داد و تصریح کرد: این همایش در راستای تجلیل از مقام رفیع این شاعر بزرگ آذری زبان کشورمان و با بهانه تعمیق روابط فرهنگی و علمی دو ملت دوست و همسایه جمهوری نخجوان و جمهوری اسلامی ایران، با همکاری فرمانداری پلدشت، کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان و نیز دانشگاه دولتی نخجوان، در دانشگاه پیام نور پلدشت برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از حمایت‌های بسیار ارزشمند خیرین پلدشت در راستای کمک به دانشگاه پیام نور پلدشت خبر داد و افزود: از ابتدای مهر ماه سال 91 تا پایان سال، بیش از 20 میلیون تومان وجه نقد برای توسعه و تجهیز این دانشگاه از سوی خیرین اهدا شد.

وی همچنین به اهدای چهار قطعه زمین از سوی شهرداری، شورای شهر پلدشت و یکی از خیران این شهرستان اشاره کرد و گفت: یک دستگاه چاپگر نیز از سوی بسیج دانشجویی استان به بسیج دانشجویی این واحد اهدا شد.

ظهری به جذب 87 جلد کتاب از سوی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نخجوان به کتابخانه این واحد خبر داد و ادامه داد: چهار پالت به تعداد 200 عدد جدول از سوی خیر پلدشتی به این مرکز اهدا شد.

این مسئول در بخش عمرانی نیز به محوطه سازی و اجرای بتن پلاک در محوطه دانشگاه به متراژ 520 و با حمایت مدیریت شهرستان در سال 91 اشاره کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در حوزه فرهنگی نیز به برگزاری نشست اخلاقی بصیرتی هیئت منتظران موعود پرداخت و متذکر شد: این نشست‌ها آثار مثبتی در برانگیختگی انتظار فرج مهدی موعود(عج) در میان دانشجویان این واحد داشته اند.

وی به اهمیت و آثار برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با محوریت 9 دی در این دانشگاه در سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/61009/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول