اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مسابقه سراسری «خلعت غدیر» در دانشگاه پیام نور تکاب

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: سال 91 دانشگاه پیام نور واحد تکاب مسابقه سراسری «خلعت غدیر» و طرح کتابخوانی «کتاب باید هلو باشد» را با دستیابی به نتایج رضایت بخش برگزار کرد.

برگزاری مسابقه سراسری «خلعت غدیر» در دانشگاه پیام نور تکاب

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به عملکرد واحد تکاب دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در سال گذشته اظهار داشت: سال 91 دانشگاه پیام نور واحد تکاب مسابقه سراسری «خلعت غدیر» و طرح کتابخوانی «کتاب باید هلو باشد» را با دستیابی به نتایج رضایت بخش، با موفقیت برگزار کرد.

وی از افتتاح ساختمان مجتمع فرهنگی این واحد در سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای ارائه تسهیلات به دانشجویان، بوفه این دانشگاه نیز سال گذشته راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی به تجهیز آزمایشگاه‌های این مرکز نیز اشاره کرد و افزود: با خرید تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز این آزمایشگاه‌ها توانستیم تا حد مطلوبی آزمایشگاه‌های مرکز را برای انجام تحقیقات دانشجویان آماده کنیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات فرهنگی انجام شده این واحد در سال گذشته، از برگزاری نمایشگاه‌های عکس به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در این واحد خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها در راستای اشاعه آرمان‌های مقدس بسیجیان، رزمندگان دفاع مقدس و اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) برگزار شد که با استقبال خوب جوانان نیز همراه بود.

ظهری ادامه داد: نشست گفتمان دینی با موضوع «جنگ نرم» با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تکاب نیز با اشتیاق و استقبال ویژه دانشجویان در این مرکز برگزار شد.

وی با تأکید بر لزوم تبادل اندیشه‌های دانشجویان با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع «جوانان و دینداری» با حضور جمع کثیری از دانشجویان پیام نور واحد تکاب در همین مرکز برگزار شد. 

ظهری با اشاره به مزایای متعدد تشکیل انجمن‌های علمی تخصصی در دانشگاه‌ها به تشکیل انجمن‌های علمی رشته‌های حقوق، کشاورزی و روانشناسی در واحد تکاب اشاره کرد و افزود: در نظر داریم با همکاری خود دانشجویان مستعد در سال‌های آینده با ایجاد تسهیلات لازم این رویه را برای سایر رشته‌ها نیز دنبال کنیم.

وی از انتشار اولین شماره نشریه انجمن در سال گذشته نیز خبر داد.

ظهری همچنین اعلام کرد: مسابقه سراسری «خلعت غدیر» با همکاری اداره اوقاف در این دانشگاه برگزار شد که در حاشیه این مراسم نیز 100 جلد کتاب در میان دانشجویان توزیع شد.

وی در ادامه اقدامات فرهنگی درخشان این واحد در سال گذشته، به راه اندازی طرح کتابخوانی «کتاب باید هلو باشد» اشاره کرد و افزود: 40 نفر از دانشجویان این مرکز در این طرح مشارکت داشتند.

ظهری به برگزاری اردوی کوهنوردی «طویله داغی» و بازدید از مجموعه آثار تاریخی تخت سلیمان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در خرداد ماه سال 91 اشاره کرد و گفت: ایجاد تفریحات سالم جمعی و در عین حال توأم با بار آموزشی، امری است که با اثربخشی فوق‌العاده در پیشبرد اهداف آموزشی، رضایتمندی دانشجویان را نیز به دنبال دارد.

ظهری برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی را در خلال مباحث دانشگاهی، بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: وظیفه ما دانشگاهیان در راستای تربیت و افزایش مهارت‌های زندگی دانشجویان نباید به فراموشی سپرده شود بنابراین در این راستا با همکاری اداره بهزیستی، دوره آموزش مهارت‌های زندگی برای دانشجویان پیام نور واحد تکاب برگزار شد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: برای تعدادی از دانشجویان نیز توسط اساتید رشته مشاوره و راهنمایی، کارگاه تخصصی آموزش فنون مشاوره برگزار شد.

ظهری اعلام کرد: با همکاری انجمن علمی روانشناسی دانشگاه، نشست علمی با موضوع «کمرویی و مهارت‌های برقراری ارتباط و راه‌های مقابله با آن» برگزار شد که اثرات مثبت و رضایت بخشی را نیز به همراه داشت.

انتهای پیام/61009/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول