اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور فارس:

سامانه جامع ارتباط الکترونیکی دانشگاه پیام‌نور استان فارس ‌راه‌اندازی شد

رئیس دانشگاه پیام نور فارس گفت: سامانه جامع ارتباط الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان فارس ‌راه‌اندازی شده است.

سامانه جامع ارتباط الکترونیکی دانشگاه پیام‌نور استان فارس ‌راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید مظلومیان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه فعال در این استان ‌از انعکاس 680 خبر دانشگاه پیام نور فارس در سال 91 خبر داد و  اظهار داشت: در میان خبرگزاری‌ها، خبرگزاری دانشجو با 88 خبر که از فروردین 91 تا اردیبهشت 92 از دانشگاه پیام نور فارس درج کرده، حائز رتبه نخست شده است.

‌این مسئول با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری روابط عمومی پیام نور فارس تصریح کرد: به دلیل مرکزی بودن سیستم مالی دانشگاه پیام نور، قدردانی از زحمات خبرنگاران و اعطای آگهی و رپرتاژ به جراید برای ما مقدور نبوده که امیدواریم در آینده این مشکل رفع شود.

مظلومیان در همین زمینه از راه‌اندازی نخستین خبرنامه الکترونیکی آنلاین دانشگاه پیام نور با هدف توسعه ارتباط الکترونیک با رسانه‌ها خبر داد و گفت: یکپارچه‌سازی اطلاع‌رسانی و دسترسی به اخبار و اطلاعیه‌ها از اهداف این خبرنامه است.

وی ادامه داد: سامانه جامع ارتباط الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان فارس با هدف دسترسی سریع مخاطبان به مسئولان دانشگاه، افزایش سطح رضایتمندی آنان و تسریع در انجام درخواست دانشجویان و اعضای هیئت علمی و کارکنان راه‌اندازی شده است.

مظلومیان حضور بیش از یک‌میلیون دانشجو در بیش از 500 مرکز و واحد پیام نور را فرصتی استثنایی برای کشور ارزیابی و خاطرنشان کرد: منابع معتبر، نظام غیرسنتی، دانشجومحوری، بومی‌گزینی، نظام الکترونیک و وضعیت فرهنگی دانشگاه پیام نور این دانشگاه را از سایر دانشگاه‌ها متمایز می‌کند.

توسعه تحصیلات تکمیلی در کارشناسی ارشد و دکترا در همین نشست مورد اشاره مظلومیان قرار گرفت و ابراز داشت: برای نخستین بار رشته فیزیک نظری در سال گذشته و شیمی تجزیه در سال جاری راه‌اندازی شد و برای آینده دکترای ریاضی را نیز در دستور کار داریم.

اضافه شدن پنج رشته کارشناسی ارشد به رشته‌های پیام نور فارس دیگر موردی بود که توسط مظلومیان تشریح شد و ادامه داد: رشته آموزش محیط زیست و تحقیقات آموزشی دو رشته از زیرمجموعه علوم تربیتی است که حتی در دانشگاه شیراز نیز وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تولید آثار پژوهشی در پیام نور فارس از 491 اثر پژوهشی در سال 89 به 650 اثر در سال 90 و 824 اثر در سال 91 افزایش یافته است.

مظلومیان همچنین گفت: با شیوه جدید امتحانات پیام نور، امتحانات به صورت مکانیزه انجام شده و دانشجو بلافاصله پس از درج پاسخ در رایانه، نمره خود را مشاهده می‌کند.

به گزارش فارس، خالی ماندن صندلی‌های برخی رشته‌های شهرها در تعدادی از دانشگاه‌ها و لزوم راه‌اندازی رشته‌های کاربردی و مورد نیاز بازار اشتغال مورد تاکید هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فارس است.

انتهای پیام/‌2448/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول