اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان فرمانداری بیرجند:

مسئولان جوانان را از اهداف شوم دشمن آگاه کنند

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان فرمانداری بیرجند گفت: در این برهه حساس از زمان بر مسئولان واجب است تا جوانان را از اهداف شوم دشمنان آگاه کنند.

مسئولان جوانان را از اهداف شوم دشمن آگاه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند فاطمه کریم‌‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر کشور ایران الگوی جهانی شده است.

وی گسترش فرهنگ بیداری در جهان را نتیجه صدور انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در این راستا باید بیداری در خود مردم نیز آغاز شده و زندگی آنان منطبق بر آرمان‌های اسلامی باشد.

مشاور امور بانوان فرمانداری بیرجند تصریح کرد: در این زمینه مردم نیز باید آگاهانه و با تبعیت از ولایت‌فقیه به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند.

کریم‌پور با اشاره به مشکلات ازدواج‌ جوانان به هزینه‌های هنگفت در ازدواج‌های امروزی اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه باید خانواده‌ها برای ساماندهی ازدواج جوانان اقدام کرده و از هزینه‌های سنگین خودداری کنند.

وی یادآور شد: در این راستا بهتر است تا مسائل و مشکلات روز دنیا در مدارس و دانشگاه‌ها برای جوانان بازگو و تبیین شود.

مشاور امور بانوان فرمانداری بیرجند خاطرنشان کرد: در این زمینه مسئولان نیز وظیفه دارند نسبت به آگاه کردن جوان از اهداف شوم دشمنان اقدام کنند.

کریم‌پور با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس نهم یادآور شد: دشمن در این لحظه از زمان برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ کوششی فروگذار نیست.

وی تصریح کرد: در این راستا باید برنامه‌های دهه فجر که مصادف با هفته وحدت نیز هست با شکوه و اقتدار ویژه‌ای برگزار شود.

مشاور امور بانوان فرمانداری بیرجند با اشاره به برنامه‌های کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر ادامه داد: تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان، تبیین دستاوردهای علمی، فرهنگی، اقتصادی، هنری و ورزشی در طول انقلاب اسلامی برای نسل جوان و تجلیل از زنان ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهم این برنامه‌ها است.

کریم‌پور بهره‌گیری از تشکل‌های دینی و غیردینی مرتبط با زنان و انجام هماهنگی برای استفاده از توانمندی‌های آنان، عمومی و فراگیر بودن، بدیع و نور بودن و تاثیرگذاری حداکثری در ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تناسب برنامه‌ها با خصوصیات فرهنگی، بومی و شهرستانی را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد.

وی تقویت وحدت ملی و تشویق به حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگزاری جشنواره عشایر، غذاهای بومی و محلی توسط دستگاه‌های مرتبط و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در بیرجند با همکاری تربیت‌بدنی را از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول