اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات قزوین:

150 خبرنگار انتخابات قزوین را پوشش می‌دهند

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات قزوین از پوشش اخبار و گزارش‌های تصویری مربوط به حضور حداکثری مردم در شعب أخذ رأی در روز 24 خردا‌دماه از سوی 150 خبرنگار و عکاس در استان خبر داد.

150 خبرنگار انتخابات قزوین را پوشش می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هادی صادق دقیقی اظهار کرد: برای 150 نفر از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های جمعی استان کارت ویژه خبرنگاری برای تردد در شعب أخذ رأی با هدف پوشش اخبار انتخابات صادر شده است.

وی افزود: خبرنگاران برای تحویل کارت می‌توانند از صبح روز پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه در مرکز استان به روابط عمومی استانداری و در شهرستان‌ها به روابط عمومی فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: خبرنگاران با استفاده از این کارت می‌توانند بدون ممانعت در شعب أخذ رأی و در سطح شهر تردد کرده و نسبت به کار اطلاع‌رسانی و تهیه گزارش اقدام کنند.

وی گفت: خبرنگاران می‌توانند تا پایان زمان اخذ رأی در شعب حضور داشته باشند و از زمان آغاز شمارش آرا باید شعبه را ترک کرده و اخبار مورد نیاز را از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات دریافت کنند.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول