اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران:

فرهنگ قانون‌پذیری در انتخابات شوراهای اسلامی ارتقا یافته است

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی استان مازندران با اشاره به انتخابات 24 خرداد، گفت: فرهنگ قانون‌پذیری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ارتقا یافته است.

فرهنگ قانون‌پذیری در انتخابات شوراهای اسلامی ارتقا یافته است

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به فعالیت کشاورزی و زراعی عموم جمعیت استان در مقطع زمانی انتخابات پیش رو، اظهار داشت: مردم مازندران با توجه به فعالیت‌های کشاورزی و زراعی خود، کریمانه در خلق حماسه سیاسی حضور دارند.

وی با اشاره به شور و نشاط موجود انتخاباتی در استان مازندران، افزود: نشاط سیاسی کاندیداها و مردم برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نوید بخش خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمکین کاندیداها و طرفداران آنان به قانون، یادآور شد: کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نسبت به دوره‌های گذشته به دلیل توجه به سطح تحصیلات بالاتر و تجارب گذشته، کارآمدتر هستند.

وی به نظرات بیان شده درباره حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها اشاره و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به برخورداری از عقبه اعتمادی که مردم به آنان دارند، موجب جلب اعتماد عمومی و ورود نخبگان و معتمدین کارآمد و کمترین تنش و ریزش ممکن در بین کاندیداها بوده‌ایم.

علیپور به ارتقای فرهنگ قانون‌پذیری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اشاره و تاکید کرد: ارتقای فرهنگ قانون‌پذیری در کاندیداها و فعالان عرصه انتخابات نویدبخش تشکیل شوراهایی قوی و مسئولیت‌پذیر و کارآمد را می‌دهد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول