اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضاحسینی:

1500 مورد اقلام تبلیغاتی انتخابات در سطح کرج توزیع شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از تولید و توزیع 1500 اقلام تبلیغاتی در سطح مناطق 12گانه کلانشهر کرج خبر داد.

1500 مورد اقلام تبلیغاتی انتخابات در سطح کرج توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضاحسینی گفت: علاوه بر تولید و توزیع این اقلام، سازمان‌های زیباسازی شهرداری، تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز با نصب بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی ضمن دعوت از مردم در جهت خلق حماسه سیاسی، بسترهای لازم را به منظور ایجاد شور و نشاط در فضای مرکز استان فراهم کردند.

وی بر ایجاد فضای رقابتی در میان شهرهای استان البرز را تأکید و تصریح کرد: این امر می‌تواند شور و نشاط انتخاباتی و همچنین امکان پوشش مطلوب اقلام تبلیغاتی برای خلق حماسه سیاسی در سطح استان البرز را فراهم کند.

معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: شهرداری کرج به واسطه خدمات 12 منطقه و سازمان‌های زیر مجموعه خود یکی از دستگاه‌هایی است که توانسته با حضوری پررنگ در سطح استان، اقداماتی مناسب به منظور فراهم آوردن بسترهای لازم برای خلق حماسه سیاسی صورت دهد.

*تبلیغات صحیح در کشور از تبعات منفی تبلیغات بیگانه می کاهد

این مسئول استفاده از حربه‌های صحیح تبلیغاتی را در کاهش آثار تبلیغات منفی رسانه‌های معاند و خارجی در انتخابات 92 بسیار مفید قلمداد کرد.

رضاحسینی اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب در راستای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات مهم و تاثیرگذار یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف و نیز استفاده از حربه‌های مفید تبلیغاتی می‌تواند گام بسیار مؤثری در خنثی کردن توطئه آنان به شمار رود.

نصب پوستر در اتوبوس‌ها و تاکسی‌های سطح شهر، بازرسی از سالم بودن اقلام تبلیغاتی نصب شده در سطح شهر، تنظیف شهر از آثار تبلیغاتی، ارسال انبوه پیامک‌های تبلیغاتی برای دعوت از مردم در شورآفرینی روز 24 خرداد، استفاده از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات در مکاتبات اداری، تهیه و توزیع بسته‌های تبلیغاتی از جمله مواردی بود که به آن تأکید شد.

انتهای پیام/2302/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول