اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

حضور در انتخابات تفسیر «واعتصموا بحبل الله جمیعا» است

حوزه‌های علمیه خواهران کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعا» را تفسیر خواهد کرد و حماسه‌ای سیاسی را رقم خواهد زد.

حضور در انتخابات تفسیر «واعتصموا بحبل الله جمیعا» است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه حوزه‌های علمیه خواهران کشور به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری آمده است: بار دیگر آزمونی بزرگ برای نشان دادن عزت و اقتدار ایران اسلامی در پیش روی ماست. آزمونی که در تاریخ انقلاب شکوهمند ما، همیشه پیروزی و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده است. ایران، مهد اسلام و مکتب الهی آن است و حضور مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این مرز و بوم پیامی جز حراست از دستاوردهای ارزشمند آن ندارد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: آری رای ما، رای به همه ارزش‌های اسلام و انقلاب است ارزش‌هایی چون خدامحوری، دین‌مداری، وحدت، ولایت‌مداری و استقامت، ارزش‌هایی چون ظلم‌ستیزی و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار. هر رای سندی است برای معرفی اصالت دینی و ملی و دخالت در سرنوشت کشور عزیزمان، ایران.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: ملت شهیدپرور ایران خوب می‌داند دشمنان قسم خورده این آب و خاک چشم بر مشارکت مردمی در انتخابات دوخته‌اند تا اگر بتوانند از کاه کوهی ساخته و عقده‌های گذشته خود از ناکامی‌ها در ایران، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و فلسطین را بگشایند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: رای ما رای به حفظ دستاوردهایی است که ثمره خون هزاران شهید، از همه اقشار جامعه است؛ دستاوردهایی که نشان از باورهایی توأم با ایمان و استقامت دارد. دستاوردهایی که با دست اتحاد و همدلی فراهم شده است و اکنون که ایران مأمن دل‌های آزاده و پشتوانه آزادی‌خواهان سراسر گیتی گشته لازم است بیش از پیش قدر دانسته شود، تا مستحکم‌تر از گذشته بماند و نسل‌های بعد را قوام بخشد. اگر چه در این راه پرفراز و نشیب معاندان و بدخواهان سنگ‌ها انداخته و ستم‌ها کردند، اما تصمیم ملت بر حرکت و رشد و دوری از سکون و نخوت بوده است.

در پایان این بیانیه آمده است: اکنون حضور در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعا» را تفسیر خواهد کرد و حماسه‌ای سیاسی را رقم خواهد زد. مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور به پاس نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و با لبیک‌گویی به مقتدا و رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌‌ای مدظله العالی در امر صیانت از انقلاب، این یادگار ارزشمند امام راحل با بصیرت کامل در انتخابات 24 خردادماه شرکت می‌کنند و همه آحاد جامعه را به حضور بانشاط و ثمربخش در این انتخابات دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول