اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش همدان:

70 درصد فرهنگیان همدان در اجرا و نظارت انتخابات همکاری دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: هر ساله 70 درصد از فرهنگیان استان در امر اجرا و نظارت انتخابات همکاری می‌کنند، امسال نیز همین طور است.

70 درصد فرهنگیان همدان در اجرا و نظارت انتخابات همکاری دارند

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مشارکت فرهنگیان در مسیر انتخابات اظهار داشت: در انتخابات‌ گذشته فرهنگیان چه در بخش اجرا و چه در بخش نظارت همراه فرمانداری‌ها و شورای نگهبان بودند.

وی افزود: هر ساله 70 درصد از فرهنگیان استان در امر اجرا و نظارت انتخابات همکاری می‌کنند، امسال نیز این تعداد از فرهنگیان در امر انتخابات مشارکت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پاسخ به این سال که آیا آموزش و پرورش از شخص خاصی حمایت می‌کند، افزود: آموزش و پرورش نمی‌تواند از شخص خاصی حمایت کند و دخالتی هم در این موضوع ندارد.

وی تأکید کرد: انتخابات امری آزاد است که هر فردی باید طبق نظرات خود انتخاب کند و ما نمی‌توانیم شخص خاصی را معرفی کنیم.

حسنی‌محتشم در پاسخ به این سئوال که پیامک‌هایی در حمایت فرهنگیان از یکی از نامزدهای انتخابات منتشر شده گفت: ممکن است با توجه به نوع گفتمان نامزد انتخابات و اینکه فرهنگیان انسان‌های فرهیخته و ارزشی هستند، این نگرش وجود داشته باشد که فرهنگیان متمایل به کاندیدای خاصی هستند با این حال این پیامک‌ها از سوی دستگاه خاص و یا آموزش و پرورش نیست.

وی افزود: به هر حال ما نمی‌توانیم به لحاظ حقوقی مصداقی معرفی کنیم و این کار صحیح نیست، اما به لحاظ نقاط قوتی که بعضی از کاندیدا‌ها دارند فرهنگیان مستقلاً استقبال می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان همچنین یادآور شد: امسال در استان همدان در حدود هزار نفر رأی اولی واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول