اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان:

مشارکت سیاسی در انتخابات بیانگر بصیرت‌افزایی ملت ایران است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه شعور بالای سیاسی و بصیرت‌افزایی ملت بزرگ ایران دانست.

مشارکت سیاسی در انتخابات بیانگر بصیرت‌افزایی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل احمدی ظهر امروز در جمع کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به در پیش بودن حماسه سیاسی اظهار کرد: انتخابات در ایران مظهر دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است.

وی با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو، گفت: انتخابات در واقع نمایانگر شور و شعور سیاسی و عزت و اقتدار ملت ایران است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان تصریح کرد: انتخابات مظهر دموکراسی، اراده و قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود است که همگان باید به آن توجه کافی داشته باشند.

احمدی مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خردادماه را مهم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: تمام دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته‌اند و هر برگ رای ملت شریف ایران خاری به چشم دشمنان و مهر تأییدی بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خودشان، اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم در انتخاباتی که ارتباط مستقیمی با آینده کشور دارد شرکت کنیم.

احمدی بر ایفای وظایف خطیر مسئولان در شرایط کنونی تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان در این برهه زمانی وظیفه دارند که زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای و برگزاری هر چه بهتر انتخابات فراهم کنند.

وی به اجرای برنامه‌های مختلف در کتابخانه‌های عمومی به منظور بصیرت‌افزایی و ارتقای سطح مشارکت مردم در انتخابات، اشاره کرد و افزود: این نهاد فرهنگی آماده همکاری همه‌جانبه به منظور اجرای بهتر این حماسه ملی در استان شهیدپرور کردستان است.

احمدی با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و انتخابات اضافه کرد: هر چقدر مشارکت مردمی در این صحنه‌ها بیشتر باشد دلالت بیشتر بر وحدت، انسجام و یکپارچگی دارد و مشارکت مردم جامعه ما در مسائل اساسی همواره در حد ارزشمندی بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان در پایان خاطر‌نشان کرد: بدون تردید ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و از این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون می‌آیند.

انتهای پیام/79005/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول