اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حاشیه‌های انتخاباتی در شهربابک

جریان انتخابات در شهرستان شهربابک مانند دیگر نقاط ایران با حاشیه‌های جالبی همراه است.

حاشیه‌های انتخاباتی در شهربابک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، جریان انتخابات در شهرستان شهربابک هم مانند سایر نقاط ایران در روزهای منتهی به 24 خرداد با حاشیه‌های جالبی همراه شده است.

انتقاد فرماندار شهربابک از ستادهای انتخاباتی

فرماندار شهربابک صبح امروز به منظور بررسی روند تبلیغات نامزدها از ستادهای انتخابی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بازدید کرد.

سیف‌الله امینی‌زاده گفت: هنوز شور و هیجان انتخاباتی در شهربابک به اوج نرسیده است و امیدواریم در روزهای آینده از سوی رؤسای ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شاهد باشکوه برگزار شدن تبلیغات انتخابات باشیم.

انصراف یکی از نامزدهای جوان شورای شهربابک

یکی از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر که از ادامه حضور در عرصه انتخابات انصراف داده است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: من به علت پاره‌ای از مشکلات شخصی انصراف دادم.

فرشید رستمی افزود: به نفع هیچ یک از کاندیدها و ائتلاف‌ها کناره‌گیری نکرده‌ام.

وی همچنین از تمام طرفداران خود تشکر کرد که در برنامه‌های تبلیغاتی به وی کمک کرده‌اند.

پیشنهاد حق‌السکوت برای افشا نکردن برخی عملکردها

یکی از اعضای شورای شهر خورسند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ابراز داشت: یکی دیگر از اعضای این شورا بر روی برگه سفیدی از اعضای شورا امضا گرفته است که بعدها مشخص شد با این نامه توانسته است یک هزار و 900 متر زمین روبه‌روی شهرداری خورسند به نام مادر 90 ساله‌اش بگیرد.

وی افزود: این شخص قصد تطمیع این جانب را برای سکوت در این زمینه نیز داشته است و گویا دو قطعه زمین را به همکارانش که حق داشتن زمین را نداشتند، به منظور حفظ منافع شخصی‌اش در آن اداره کارسازی کرده است.

این عضو شورا بیان داشت: هر یک از اعضای شورا می‌توانستند پنج قطعه زمین 400 متری را به پنج جوان فاقد مسکن و نیازمند کارسازی کنند که این اراضی به غیر بومی‌ها داده شده است.

وی عنوان کرد: حتی یک قطعه زمین از این همه اراضی واگذار شده به افراد بومی به ‌ویژه پیشکسوت ورزشکاری که ورزش شهربابک را در تمام ایران به نام او می‌شناسند و حق او و فرزندانش بوده است به بهانه‌های واهی از طرف شورا داده نشده است و جالب‌تر اینکه بنیاد مسکن کرمان به علت عدم تدبیر شورا در واگذاری این زمین‌ها اجازه 139 قطعه زمین تفکیک شده را به جوانان بومی نمی‌دهد.

دست‌های پشت‌پرده برخی مسئولان مس را با ارائه مدرک رو می‌کنم

یکی از نامزدهای شورای اسلامی در جلسه‌ای شب گذشته که در حسینیه پیرجل با حضور سردار فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی انجام شد، طی سخنانی برخی کارها از سوی برخی از مسئولان مس را خیانت خواند و گفت: دست‌های پشت پرده‌ای در مجموعه مس به ویژه آنها که خود را با فرهنگ می‌دانند، وجود دارد که ثابت می‌کند این‌ها علیه نظام نقشه‌ها دارند و در صورتی که لازم باشد با ارائه مدرک آنها را رو می‌کنم.

وی در این زمینه به پرداخت مبالغی به برخی از مهندسان و کارکنان مورد توجه مدیران مس اشاره کرد.

برای شورا نام‌نویسی کردم تا بیکار نباشم

یکی دیگر از کاندیدای انتخاباتی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که انگیزه شما از حضور در جمع کاندیداهای انتخاباتی چیست، گفت: مدرک داشتم و بیکار بودم و در حال حاضر بهترین گزینه برای رفع بیکاری‌ام شورا بود.

انتهای پیام/80023/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول