اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان قم خبر داد

اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات در قم

رئیس ستاد انتخابات استان قم از اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت شعب اخذ رای در استان خبر داد.

اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری باشکوه انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: با همکاری مجموعه‌های اجرایی استان برنامه‌ریزی لازم برای میزبانی از حضور باشکوه و حماسی مردم قم در انتخابات 24 خرداد صورت گرفته است.

وی با اشاره به همزمانی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اهمیت و حساسیت انتخابات امسال به دلیل توطئه و برنامه‌ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی بیش از دوره‌های قبل است و حضور شکوهمند مردم در حماسه 24 خرداد زمینه رشد بیش از پیش انقلاب را در بین ملل جهان فراهم می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: طی جلساتی که در ستاد انتخابات استان برگزار شده تدابیر لازم برای تامین امنیت شعب اخذ رای و صیانت از آراء مردم اتخاذ شده و با همکاری مجموعه‌های امنیتی انتظامی استان هیچ گونه خللی در روند برگزاری انتخابات رخ نخواهد داد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به رصد تحرکات و فعالیت‌های دشمنان نظام اسلامی در آستانه انتخابات ابراز داشت: با بیداری و هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان اجازه هیچ گونه فعالیت دشمنان برای ایجاد خلل در انتخابات را نمی‌دهیم.

وی با تاکید بر ظرفیت مردم برای ارتقای شاخص‌های جمهوری اسلامی و تعیین سرنوشت نظام تصریح کرد: حضور گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات 24 خرداد شاخص‌های بین‌المللی در ارتباط با نظام اسلامی را تغییر خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری اهمیت انتخاب آگاهانه برای تامین آینده‌ای روشن و روبه جلو برای انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: حضور مردم در انتخابات ظرفیتی عظیم را برای نظام فراهم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم بصیر و ولایتمدار قم نیز همچون برهه‌های مختلف تاریخ همراه با مردم ایران اسلامی با حضور در انتخابات 24 خرداد زمینه تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول