اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 337

پایین‌محلی: اصناف پیشروان عرصه «حماسه اقتصادی» هستند

رئیس شورای راهبردی ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان گفت: اصناف و بازاریان از پیشروان ایجاد «حماسه اقتصادی» در کشور هستند.

پایین‌محلی: اصناف پیشروان عرصه «حماسه اقتصادی» هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‌محلی صبح امروز در جمع اصناف گرگان اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در امور اقتصادی درست حرکت کنیم باید حرکت‌هایمان منطبق بر سنت الهی باشد و به مسائلی چون اخلاص، معنویت، محبت، گذشت، توجه به فقرا، رسیدگی به ایتام و نیازمندان توجه کنیم.

عرصه اقتصاد عرصه اول نبرد در مقابل دشمنان نظام

وی با اشاره به برنامه‌های دکتر قالیباف در عرصه اقتصاد تصریح کرد: این نامزد جهادی معتقد است: اقتصاد کشور مورد تهاجم قرار گرفته است و  عرصه اقتصاد عرصه اول نبرد در مقابل دشمنان قسم‌خورده نظام است.

پایین‌محلی خاطرنشان کرد: این نامزد با تجربه، مهمترین چالش کشور را چالش اقتصادی می‌داند و اعتقاد دارد  راهکار آن تنها با ارائه طرح و برنامه قابل رفع نیست چرا که پیش از اینکه نیازمند به یک طرح اقتصادی و برنامه باشیم، با چالش مدیریتی روبه‌رو هستیم.

انتقاد قالیباف از دولتی بودن اقتصاد

وی یادآور شد: در برنامه‌های دکتر قالیباف ضمن انتقاد از دولتی بودن اقتصاد تاکید شده باید اقتصاد را به اهل فن‌ سپرد و از مردم نیز برای ساماندهی آن کمک گرفت.

این فعال اصولگرای ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در گلستان با اشاره به تحریم‌های دشمنان نظام اذعان داشت: با وجود تحریم‌ها، واقعیت این است که ما نیز ظرفیت‌های بزرگی در کشور داریم و می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم.

پایین‌محلی اضافه کرد: همه این شرایط رو به جلو و تقویت اوضاع اقتصادی کشور، بر حول برنامه و محور استفاده از تمامی فرصت‌ها و قابلیت‌های کشور امکان‌پذیر است.

مهمترین برنامه دکتر قالیباف توسعه اقتصادی است

وی ادامه داد: مهمترین هدف و برنامه قالیباف توسعه اقتصادی است و برنامه‌‌های جامعی برای این وضعیت تدارک دیده است.

پایین‌محلی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه آحاد ملت که دل در گرو توسعه همه جانبه کشور و تعالی ایرانیان دارند به یاری ایشان بشتابند و با انتخاب قالیباف به عنوان انتخاب اصلح، «حماسه سیاسی» بزرگی خلق کنند.

وی با اشاره به تجربیات این نامزد جهادی افزود: قالیباف با  توجه به شناخت و تجربه‌ای که از کار مستقیم با مردم در شهرداری به دست آورد، کارهای بزرگ، جامع و کاربردی برای شهر بزرگ تهران و شهروندان آن فراهم ساخت.

قالیباف به دنبال توسعه کشور است

عضو ارشد ستاد حامیان قالیباف در استان گلستان یادآور شد: اکنون دکتر قالیباف با برنامه جامعی به دنبال توسعه ایران اسلامی است و با شناخت نیازهای اساسی و تهیه برنامه‌های منظم و زمان‌دار به دنبال رفاه و آسایش مردم شریف ایران، جدا از نوع قومیت‌نژاد و مذهب است.

پایین‌محلی با تاکید بر اصلح بودن دکتر قالیباف اضافه کرد: با احترام به آرا و نظر ملت، چنانچه مردم به عملکرد، تجربه و صفات جهادی این نامزد معتدل و اجرایی توجه کنند، برای انتخاب اصلح مشکلی نخواهند داشت.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال‌شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول