اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 334

حسینی: جلیلی در بین کاندیداها از امتیاز بالاتری برخوردار است

رئیس ستاد مردمی سعید جلیلی در گلستان گفت: با توجه به توانایی‌های جسمی، فکری، سابقه اجرایی، گفتار صالح و عمل سعید جلیلی در بین کاندیداها از امتیاز بالاتری برخوردار است.

حسینی: جلیلی در بین کاندیداها از امتیاز بالاتری برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدهادی حسینی صبح امروز در جمع بانوان طرفدار سعید جلیلی در گرگان اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته‎ایم که امید است با حضور مردم حماسه بزرگی در 24 خرداد ماه رقم بخورد و موفقیت‎ها و پیروزی‎های این نظام را برای جهان مخابره کند.

یک رجال سیاسی باید از وقار برخوردار باشد

وی افزود: برای انتخاب برتر باید با یک نگاه درست کاندیداها را مورد ارزیابی قرار دهیم و به خصوص مسئله‎ وقار شخصیتی برای کسی که می‌خواهند سکان اجرایی کشور را برعهده بگیرد بسیار مهم است و رئیس جمهور باید قدرت اداره کشور را داشته باشد.

حسینی یادآور شد: یک رئیس جمهور علاوه بر اینکه مسئولیت اجرایی را برعهده دارد باید از قدرت معنوی بالای نیز برخوردار باشد و کسانی که در شرایط سخت دچار تزلزل می‎شوند نمی‎تواند عهده‎دار مسئولیت یک کشور باشند و این مناظره‎ها و تبلیغات سبب می‎شود تا افراد درون خود را بیرون بریزند.

رئیس ستاد حامیان مردمی سعید جلیلی در گلستان تصریح کرد: از دیگر ویژگی یک رئیس جمهور گفتار صحیح و استوار برگرفته از یک اندیشه است، بسیاری از افراد در اجرا قوی هستند ولی از ستاد فکری خوبی برخوردار نیستند و گفتار استوار در یک رئیس جمهور سبب خواهد شد تا بتواند روابط کشور را با مردم و دیگر کشورها به درستی تنظیم کند.

رئیس جمهور نیاید فراموش کند که شخص دوم کشور است

حسینی تاکید کرد: طبق قانون اساسی رئیس جمهور شخص دوم کشور است و این را نباید هیچ‌گاه فراموش کند چرا که فاصله ولایت فقیه با ریاست جمهوری بسیار زیاد است و ویژگی‎هایی را که برای یک رهبر در نظر می‎گیرند با رئیس جمهور بسیار فاصله دارد لذا رئیس جمهور باید روابطش را با یک شخصیت متوازن، مدیر، مدبر که از شخصیت جامع برخوردار و در بالادست او قرار دارد تنظیم کند.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهایی که در معرض افکار عمومی قرار گرفته‎اند همه انسان‎های خوبی هستند گفت: باید در مسائل نگاه منصفانه، متعادل داشت و به مسائل به صورت نسبی نگریست که اگر مشکلی به وجود آمد دچار تنزل و سرخوردگی نشویم.

حسینی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری با توانایی‎های فکری و جسمی می‎خواهیم، تصریح کرد: با جمع‌بندی‌های که انجام شد با توجه به توانایی‌ها جسمی، فکری، سابقه عملیاتی، گفتار صالح و عمل سعید جلیلی در بین کاندیداها از امتیاز بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/83004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول