اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 / 330

سالک: برای اصلح بودن ولایتی به حجت شرعی رسیده‎ایم

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ما برای رسیدن به اصلح بودن دکتر ولایتی به حجت شرعی رسیده‎ایم و دولت آقای ولایتی یک دولت متمم و دارای یک پشتوانه مذهبی خواهد بود.

سالک: برای اصلح بودن ولایتی به حجت شرعی رسیده‎ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمد سالک شب گذشته در همایش حماسه سیاسی و حمایت از علی‎اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در مسجد امام حسین (ع) کوی اقتصاد گرگان برگزار شد، گفت: مهمترین نعمت عالم وجود حضرت مهدی (عج) و در غیبت ایشان بعد از امام (ره) مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به آیه قرآن اظهار داشت: خداوند در قرآن تأکید کرده است که ولی خود را یاد کنید و ما باید در یاد کردن از رهبر خود و حفظ و حراست از وی و آرمان‌های امام و رهبری کوشا باشیم، در غیر این صورت خداوند این نعمت را از ما خواهد گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قدر دانستن امام و رهبر، یاد کردن و حفظ و حراست از این نعمت ارزشمند خط مشی معصومان و امامان و حضرت فاطمه (س) بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مثال امام و رهبری مثال خانه خدا است که پیشوایان و باورداشتگان به آن باید به دور آن بگردند و از آن حفاظت و حراست کنند و قدر آن را بدانند.

رمز پیشرفت نظام اسلامی حرکت در اردوگاه ولایت است

سالک تأکید کرد: یکی از رمزهای پیشرفت و پیروزی مردم نظام اسلامی در ایران و دلیلی که در مقابل هجمه‎ها و توطئه‎های مختلف دشمنان پیروز شدند و کمر خم نکردند این بوده که در اردوگاه ولایت حرکت کرده و همیشه گوش به فرمان ولایت بوده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت پیروی از ولایت تصریح کرد: اگر این رمز را از دست بدهیم گویی انقلاب را تحویل دشمن داده‎ایم و جریان استکبار در عالم همیشه در تلاش بوده که این رمز موفقیت مسلمانان را از بین ببرد و بر آن مسلط شود.

برای پیروزی در انتخابات باید به سلاح ایمان مسلح شویم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امسال ما در مقابل هجمه‎های دشمن در آستانه یک امتحان بزرگ و حساس یعنی انتخابات قرار داریم و باید تمام سعی و تلاش خود را به کار ببریم که در این امتحان پیروز و برای پیروزی در این امتحان باید به سلاح ایمان و حجت شرعی مسلح شویم.

وی افزود: دشمن همانند انتخابات‎های گذشته سعی می‎کند بر انتخابات ایران مسلط شود و برای این کار برای ملت و نظام ما برنامه‎ریزی و طراحی کرده‎ است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن‌ها تلاش می‎کنند با تکنولوژی و فضای مجازی و سایت‎ها و حربه‎های مختلف انتخابات را کم‎رنگ جلوه دهند و از این راه برای نفوذ به نظام و ضربه‌زدن به انقلاب و ولایت استفاده کنند.

وی ادامه داد: دشمن در مرحله بعد در تلاش است اگر نتوانست برای جلوگیری مردم به پای صندوق‎های رأی موفق شود با نقشه‎های دیگری و با ایجاد ناامنی، یأس و ناامیدی، فشار اقتصادی و راه‎های دیگر نظام اسلامی را به پای میز مذاکره بکشاند.

سالک عنوان کرد: متأسفانه در داخل هم یک سری جریانات سیاسی همچون فتنه، جریان انحرافی، وهابیت و برخی از اصلاح‎طلبان و دیگر گروه‎ها در تلاش هستند تا با دامن زدن به این موضوع‎ها کلید قدرت را در دست بگیرند و در نهایت بر آن نعمت ارزشمند مسلط شوند.

برای رسیدن به اصلح بودن دکتر ولایتی به حجت شرعی رسیده‎ایم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات از حساسیت و ارزش بسیار والا و چه بسا مهم‎تر و حساس‎تر از دوره‎های گذشته است و ما باید دقت بسیار بالایی را برای انتخاب اصلح انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای اینکه به یک انتخاب اصلح برسیم و به کسی رأی دهیم که در بین افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‎اند و در کورس رقابت حضور دارند می‎توان از طریق سئوال از اهل ذکر، تحقیق با شاخصه‎های مشخص، مقایسه بین افراد و سوابق اجرایی، توجه به سخنان حضرت امام و سخنان مقام معظم رهبری و توجه به متون قانون اساسی این انتخاب را انجام داد.

سالک خاطرنشان کرد: ما برای رسیدن به اصلح بودن دکتر ولایتی به حجت شرعی رسیده‎ایم و دولت آقای ولایتی یک دولت متمم و دارای یک پشتوانه مذهبی خواهد بود.

وی تأکید کرد: این دولت متمم یک دولت اخلاق‌مدار، مردمی، متخصص و متدین خواهد بود که با مشورت و دقت بار مسئولیت قوه اجرایی را به دوش خواهد کشید.

انتهای پیام/83004/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول