اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 -332

اعضای ستاد حدادعادل در گلستان به ستاد جلیلی پیوستند

پس از اعلام انصراف غلامعلی حدادعادل تمام اعضای ستاد وی در استان گلستان آمادگی خود را برای فعالیت در ستاد سعید جلیلی در گلستان اعلام کردند و اعضای ستادهای حدادعادل در گلستان به ستاد سعید جلیلی در این استان پیوستند.

اعضای ستاد حدادعادل در گلستان به ستاد جلیلی پیوستند

رئیس ستاد غلامعلی حدادعادل در گلستان امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: پس از اعلام انصراف دکتر حدادعادل از رقابت‎های انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و با توجه به اینکه وی از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب، به کسانی رأی دهند که از «گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های مورد نظر حضرت امام و رهبری» حمایت کنند تمام امکانات، نیروهای انسانی و ستادهای تبلیغاتی حدادعادل در اختیار و در خدمت ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان گلستان خواهد بود.

علی مومنی اظهار داشت: در طول روزهای گذشته و پس از پایان مناظره سوم و تاکید دکتر حداد عادل مبنی بر حمایت از شخصی که گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین و اجرایی خواهد کرد با برسی ابعاد گوناگون کاندیدای اصولگرا در نهایت دکتر سعید جلیلی را شایسته حمایت و کاندیدای اصلح شناختیم.

*جلیلی در بین کاندیداهای دیگر با برنامه‎تر است

مومنی اضافه کرد: جلیلی انسانی فروتن، وارسته، دارای سابقه مدیریتی در حساس‎ترین جایگاه‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی و فردی ولایتمدار به معنای واقعی است.

وی تاکید کرد: در بین این هفت کاندیدای اصولگرا سعید جلیلی را با برنامه‎ترین شخص دیدم.

مومنی تصریح کرد: جلیلی با توجه به اینکه حیات حرفه‎ای خود را در وزارت امورخارجه از سال 1368 از رده پایین مدیریتی طی کرده و به تدریج در یک دوره هشت ساله به رده بالا رسیده است به نظر من می‎تواند این تجربه‎های مهم و ارزشمند خود در رده‎های گوناگون را جمع کرده و در یکی از مهمترین جایگاه‎های اجرائی کشور پیاده کند.

وی گفت: او به واقع یک بسیجی ولایتمدار و مومن، معتقد، امانتدار و رازدار اسرار نظام است.

مومنی در پایان از تمامی مردم ولایتمدار استان گلستان و طرفداران سعید جلیلی در گلستان خواست تا در همایش بزرگ حمایت از سعید جلیلی در گلستان که عصر سه‎شنبه در مسجد جامع گرگان برگزار می‎شود شرکت کنند و عهدی دوباره با آرمان‎های امام و انقلاب ببندند.

انتهای پیام/83004/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول