اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌رئیس‌کل دادگستری‌ کرمان‌:

فضای انتخاباتی در استان کرمان آرام است‌

رئیس کل دادگستری استان کرمان‌ گفت: ‌فضای انتخاباتی در استان کرمان آرام است و حرکت بر اساس قانون در اولویت کار نامزدهای انتخاباتی قرار دارد.

فضای انتخاباتی در استان کرمان آرام است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام‌ علی توکلی در حاشیه جلسه شورای قضائی استان کرمان اظهار داشت: فضای انتخاباتی در استان کرمان آرام است و حرکت بر اساس قانون در اولویت کار نامزدهای انتخاباتی قرار دارد.

وی فضای آرام و بدون تنش را مهم‌ترین لازمه برای برگزاری انتخابات افتخار‌آفرین دانست و بیان داشت: فضای آرام زمینه را برای انتخاب فرد اصلح و کارآمد هموارتر می‌کند.

توکلی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه در سال جاری نیز‌ مانند دوره‌های گذشته با برنامه‌ریزی مدون و حساب شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی وارد صحنه شده و برنامه‌ها و اقدامات تاثیرگذاری را انجام داده است.

وی برگزاری جلسات توجیهی برای اقشار مختلف دست‌اندرکار در امر انتخابات در سطح استان و همچنین نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را از جمله اقدامات دستگاه قضایی در راستای پیشگیری از بروز تخلفات و جرائم انتخاباتی ذکر کرد.

رئیس شورای قضایی استان کرمان تصریح کرد: عملکرد خوب رسانه‌های مکتوب، دیجیتال به ویژه صدا و سیما در سطح کشور و استان کرمان نیز به ایجاد فضای آرام انتخاباتی کمک کرده است.

وی به نامزدهای انتخابات و هواداران آنها توصیه کرد که با توجه به نظافت شهری‌ از وارد کردن خسارت به اماکن و ابنیه خصوصی و دولتی خودداری کنند. 

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول