اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوبی‌ترین شهر سیستان و بلوچستان صورت گرفت

گردهمایی صف اول حماسه در زرآباد

در آستانه انتخابات 24 خردادماه، گردهمایی صف اول حماسه به صورت متمرکز در جنوبی‌ترین شهر سیستان و بلوچستان برگزار شد.

گردهمایی صف اول حماسه در زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، صبح امروز گردهمایی بزرگ صف اول حماسه به همت حوزه مقاومت بسیج و دهیاری روستای شهردر با حضور صدها تن از معتمدین، ریش سفیدان، ورزشکاران و اعضای شورای اسلامی شهر زرآباد برگزار شد.

شهردار زرآباد در این مراسم اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام در این برهه از زمان و به ویژه در آستانه انتخابات از ضروریات است.

درویش بلوچ‌نیا خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری و حضور مردم در صحنه، مولفه‌های اصلی برای مبارزه با دشمنان است.

وی گفت: امروز شاهد اجتماع بزرگ و بی‌نظیر مردم سیستان و بلوچستان در جنوبی‌ترین نقطه این استان هستیم که به صورت متمرکز، صف اول حماسه را برگزار کرده‌اند و امیدواریم در روز انتخابات 24 خرداد ماه بیشترین حضور مردم را در این منطقه شاهد باشیم.

بخشدار زرآباد هم در ادامه این گردهمایی گفت: نامگذاری با عنوان صف اول حماسه برای این مراسم توسط مردم روستا نشان از شور و هیجان، نشاط و پویایی و علاقه‌مندی به مشارکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی دارد.

مجتبی شجاعی افزود: حضور مردم روستا در این گونه گردهمایی‌ها و همایش‌های بزرگ، پایبندی وصف‌ناپذیر آنان نسبت به انقلاب، نظام، رهبر معظم و تعیین سرنوشتشان را نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: جامعه پویا، جامعه‌ای است که مردم در آن نقش‌آفرینی کنند و مشارکت داشته باشند.

بخشدار زرآباد ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، حرکت در مسیر کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی تهاجم فرهنگی و در نهایت مقابله با جنگ نرم دشمن است.

شجاعی اذعان داشت: کشاندن برنامه‌های فرهنگی به سطح روستاها و سپردن آن به دست مردم خود روستا، کمک به تقویت خرده فرهنگ‌ها، حفظ ارزش‌های اجتماعی و بقای آن ارزش‌ها خواهد بود.

این مسئول با اشاره به مبعث حضرت رسول (ص)، نعمت اسلام را بزرگ‌ترین نعمتی عنوان کرد که شامل حال مسلمین شده است.

بخشدار زرآباد با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه نقش مردم در مشارکت‌های اجتماعی از جمله انتخابات، حفظ وحدت را خواستار شد.

شجاعی متذکر شد: بسیار خرسندیم که رقابت برای سبقت در افزایش مشارکت و حضور در صحنه مردم به صورت خودجوش در بین ملت ایران و به ویژه مردم این استان این روزها بسیار نمایان است.

اجرای برنامه‌هایی از جمله تئاتر، سرود، دل نوشته، مسابقه با موضوعات مبعث و انقلاب از برنامه‌های جنبی این گردهمایی بود و برخی از معتمدین و بزرگان منطقه نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/75002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول