اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

ملت ایران 24 خرداد دست رد بر سینه دشمنان می‌زنند

امام جمعه کوهبنان گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در حماسه 24 خرداد دست رد بر سینه دشمنان می‌زنند.

ملت ایران 24 خرداد دست رد بر سینه دشمنان می‌زنند

حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: شورای نگهبان رسالت قانونی خود را انجام داد و پس از بررسی‌های لازم چهره‌هایی را از طیف‌های مختلف سیاسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کرد.

وی ادامه داد: سوابق این افراد ثابت می‌کند که قدرت مدیریت امور اجرایی کشور را دارا هستند که امیدواریم ملت فهیم، بصیر، ولایتمدار و موقعیت‌شناس ایران اسلامی بتواند با توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در نظر گرفتن ویژگی‌های مطرح شده از سوی آنها بهترین افراد را از میان این هشت کاندیدا به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

امام جمعه کوهبنان گفت: امیدواریم با توفیقات الهی به حماسه سیاسی امسال که خواسته به حق رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است، مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 24 خرداد جامه عمل بپوشند و به رسالت اسلامی،  انقلابی و ملی خود عمل کنند.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب در تمام دیدارهایی که با مسئولان اجرایی و اقشار مختلف جامعه دارند در ارتباط با انتخابات و ویژگی‌های لازم برای رئیس جمهور بیاناتی را دارند که لازم است، ملت ایران با استماع این سخنان و رهنمودهای حکیمانه ولی فقیه بتوانند، فرد اصلح را تشخیص و انتخاب کنند.

صالح‌نیا تصریح کرد: دشمنان انقلاب از ماه‌ها پیش دست به کار شدند تا مانع حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشند، اما ملت ایران طی 34 سال گذشته بارها ثابت کرده‌اند که تبلیغات مسموم دشمنان اثری ندارد و ملت بصیر ایران با حضور حداکثری و گسترده خود تبلیغات و نقشه‌های آنان را خنثی و با زدن دست رد به سینه دشمنان وظیفه خود را نسبت به دفاع از آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: در ارتباط با شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز ثبت‌نام چشمگیر کاندیداها از طیف‌های مختلف و تبلیغات سالم آنان گویای این حقیقت است که مردم نسبت به عمران و آبادانی میهن توجه ویژه‌ای دارند و با انتخاب افراد متخصص، متعهد و متدین زمینه را برای گسترش عمران و آبادانی بیشتر فراهم می‌کنند.

صالح‌نیا خاطر نشان کرد: حضور مردم در کنار صندوق‌های رأی زمینه را برای ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان فراهم و موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر توطئه آنان می‌شود.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول