اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل:

روستانشینان تابستان مشکل قطع آب نخواهند داشت

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: در تلاش هستیم تا با تمهیدات لازم به رغم خشکسالی و کمبود منابع چشمه‌ها و رودها تابستان امسال قطعی آب در مناطق روستایی را شاهد نباشیم.

روستانشینان تابستان مشکل قطع آب نخواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز عباسی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به روستای دوراب نیر اظهار داشت: ما هرچند آبرسانی سیار و با تانکر را در مناطق مختلف شاهد و ناظر هستیم اما اینکه کمبود منابع آب سبب شود تا روستاییان برخوردار از آب لوله‌کشی مشکل جدی داشته باشند، این امر اتفاق نمی‌افتد.

وی از تدارک ده‌ها تانکر آبرسانی برای تأمین نیازمندی روستاییان فاقد آب لوله‌کشی خبر داد و تصریح کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها و رصد تصفیه‌خانه‌های آب روستایی بر این قرار گرفته است تا در اولویت اول تأمین منابع آب شرب و در مراحل بعد تأمین منابع آب سایر بخش‌ها نیز در دستور کار و اولویت قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه در مناطق مختلف استان مجتمع‌های آبرسانی متعدد در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: در خود شهرستان نیر چندین مجتمع با هدف آبرسانی به روستاهای با جمعیت بالای 20 خانوار در اولویت تکمیل می‌باشد.

این مسئول اضافه کرد: طرح آبرسانی به روستای دوراب با 120 میلیون تومان اجرا شده است.

وی بیان کرد: حجم عملیات این طرح با خط انتقال 4.5 کیلومتر و با منبع ذخیره‌ای 100 متر مکعب اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل یادآور شد: با افتتاح این طرح 80 خانوار در قالب 300 نفر از ساکنان این روستا از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان نیر در این مراسم آب را یک نعمت خدادادی از روز آفرینش انسان و مایه حیات دانست و گفت: وجود آب مایه سرسبزی، سر زندگی و نشاط و تعالی است.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی همه ساکنان مناطق شهری و روستایی را به رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در این حوزه دعوت کرد و افزود: همه شهروندان باید در مصرف درست آب الگوی ارزشی و اسلامی را رعایت کنند.

وی در ادامه سخنان خود به نزدیکی انتخابات و ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌ها اشاره کرد و اظهار داشت:‌ نظامی که پایه مقتدر آن خدمت‌رسانی به محرومان است در 24 خرداد به دست مستضعفین و محرومان به خط اعلای اعتبار و ارزش می‌رسد.

مقدسی در پایان تصریح کرد:‌ دشمنان تلاش می‌کنند تا مردم را مأیوس، ناامید و دلسرد کنند اما این ملت با عزمی راسخ و اراده‌ای قوی حماسه عظیم 24 خرداد را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/62001/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول