اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آبفار کهگیلویه و بویراحمد

طرح آب‌رسانی منطقه مورنای لوداب به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح طرح آبرسانی مورنا ولی حسین لوداب از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

طرح آب‌رسانی منطقه مورنای لوداب به بهره‌برداری می‌رسد

سجاد رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از افتتاح طرح آبرسانی منطقه مورنا ولی‌حسین لوداب از توابع شهرستان بویراحمد در روزهای آینده خبر داد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد تعداد خانوار ساکن این روستا را 65 خانوار با جمعیتی حدود 350 نفر اعلام کرد.

وی اعتبار هزینه‌شده برای اجرای این پروژه را افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد.

رستگار حجم عملیات انجام‌شده این پروژه را شامل بهسازی چشمه، احداث منبع ذخیره 200 متر مکعبی، دو کیلومتر خط انتقال آب، احداث حوضچه پمپاژ، احداث شبکه داخلی، یک باب ساختمان موتورخانه و احداث شبکه برق به طول 1000 متر عنوان کرد و افزود: عملیات انجام‌شده در این طرح بیش از تعهدات بوده است.

وی افزود: مردم و ساکنان این روستای محروم و دورافتاده در روز گذشته و به محض حضور مسئولان در بازدید از این پروژه غرق در شادی و سرور شدند.

رستگار گفت: زنان و کودکان این روستا که مدت‌ها بود رنج و درد و سختی بی‌آبی و تحمل تأمین آب از چشمه‌ها و قنات‌ها در مسافت‌ها و کیلومتر‌ها را بر دوش کشیده بودند این بار و تنها با مشاهده چند دقیقه آب آشامیدنی سالم به صورت آزمایشی اینچنین ابراز خوشحالی و شادمانی می‌کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه اهالی روستای ولی‌حسین لوداب منتظر هستند تا روز موعود فرا رسد و آرزوی دیرینه‌شان محقق شود و همچون دیگر مردم طعم شیرین خدمات نظام و خدمتگزاران صدیق خود را بچشند و شکرگزار نعمت جمهوری اسلامی باشند.

رستگار افزود: این پروژه قرار است طی روزهای آینده با حضور صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسؤلان محلی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/82009/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول