اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی:

روحانی و عارف ائتلاف می‌کنند

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی گفت: جریان اصلاح‌طلبی به رهبری هاشمی و مدیریت خاتمی تا چند روز دیگر به ائتلاف روحانی و عارف منجر می‌شود.

روحانی و عارف ائتلاف می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمد باقر نوبخت در جمع مردم قزوین اظهار داشت: روحانی برای بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه وارد شده است که نتیجه تلاش و مجاهدت هاشمی و خاتمی هستند.

نوبخت تأکید کرد: تورم و مشکلات اقتصادی در شرایطی روی می‌دهد که دولت فعلی در این هشت سال درآمدهای فراوانی را داشته است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبی با رهبری هاشمی و مدیریت خاتمی به پیش می‌رود و تا چند روز آینده بین عارف و روحانی ائتلاف شکل می‌گیرد.

نوبخت با بیان اینکه اهل سازش با اصولگرایان تند رو نیستیم، ادامه داد: امروز اصولگرایان باید به خاطر حمایت از شخصی که منابع کشور را هشت سال به دور ریخت، عذرخواهی کنند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی شرایط موجود کشور را به هابیل و قابیل تشبیه کرده و بیان داشت: سیاست خارجی کف زدن برای یک فرد نیست.

نوبخت با بیان این مطلب که اصلاح‌طلبان به دنبال انتقام گرفتن از اصولگرایان نیستند، خاطرنشان کرد: امروز از اقشار مختلف جامعه اطلاعات جامعی تهیه شده است که می‌تواند در راستای افزایش قدرت خرید مردم و کاهش بی‌کاری مفید باشد.

وی با تأکید بر رفع مشکل بی‌کاری جوانان اذعان داشت: امروز با وجود 800 هزار فارغ‌التحصیل بی‌کار در کشور، نرخ بی‌کاری 12 درصد اعلام می‌شود در صورتی که این نرخ در زنان 30 درصد و در جوانان 26 درصد است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی در خصوص بیمه خدمات درمانی مردم در ایران نیز عنوان کرد: پنج میلیون نفر از مردم ایران که فاقد بیمه هستند، حتی توانایی پرداخت هزینه 10 هزار تومانی دفترچه بیمه را نیز ندارند.

نوبخت اضافه کرد: نباید 70 درصد از هزینه درمان توسط مردم پرداخت شود و ساماندهی این مهم از برنامه‌های دولت روحانی است.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول