اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات روحانی در لرستان:

منتظر ائتلاف روحانی و عارف در روزهای آینده هستیم

رئیس ستاد انتخابات روحانی در لرستان گفت:‌ منتظر ائتلاف روحانی و عارف در روزهای آینده هستیم.

منتظر ائتلاف روحانی و عارف در روزهای آینده هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب خجسته‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: بیش از دو ماه است که مقدمات ستاد انتخاباتی حسن روحانی در لرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در حال حاضر ستاد انتخاباتی حسن روحانی در 10 شهرستان استان لرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

خجسته‌پور با اشاره به اینکه شعار روحانی اعتدال است، گفت: یک هیئت هفت نفر از سوی خاتمی و هاشمی در حال رایزنی هستند که ائتلاف بین عارف و روحانی طی فردا و پس فردا صورت گیرد و آقای روحانی به عنوان کاندیدای مدنظر خاتمی و هاشمی به طرفداران اعلام شود.

رئیس ستاد انتخابات روحانی در لرستان گفت: به خاطر ثبت‌نام هاشمی رفسنجانی ستادهای حسن روحانی در سطح کشور مدت چند روزی منتظر احراز صلاحیت‌ها شدند که در نتیجه با رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی این ستادها دوباره فعالیت خود را با جدیت آغاز کرده است.

وی گفت: اگر دوستان اصلاح‌طلب به جمع‌بندی رسیدند و آقای روحانی را انتخاب کردند قطعاً همه اصلاح‌طلبان در این زمینه پای کار می‌آیند و اگر هم عارف کنار نرود ما از همان کاندیدای خودمان یعنی روحانی حمایت می‌کنیم.

خجسته‌پور یادآور شد: طبق نظرسنجی و اعلام نظر بزرگان امروز حسن روحانی در جامعه طرفدار بیشتری دارد و از همین‌رو به دوستان اصلاح‌طلب اعلام می‌کنیم که از آقای عارف بخواهند به ائتلاف برسد که اگر این ائتلاف صورت بگیرد قطع‌یقین نفر اول در انتخابات ریاست جمهوری روحانی است.

این مسئول در خصوص سفر روحانی به لرستان اذعان داشت: استان لرستان آماده استقبال از حسن روحانی است اما به علت برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی این امکان وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات روحانی در لرستان متذکر شد: بیش از 10 هزار جوان در ستاد روحانی در سطح استان لرستان عضوگیری شده‌اند.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول