اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی - 160

حسنی: آرای اصولگرایان تحول‌خواه با روحانی است

عضو شورای مرکزی ستاد انتخاباتی روحانی، گفت: آرای اصولگرایان تحول‌خواه، چهره‌های معتدل و همچنین اصلاح‌طلبان معتدل به آقای روحانی است.

حسنی: آرای اصولگرایان تحول‌خواه با روحانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان ستاد‌های شهرستانی حسن روحانی، اظهار داشت: انسانیت بر دینداری عمومیت دارد.

وی ادامه داد: از شیخ ابوالحسن خرقانی نقل است که گفته «هر فردی از راه رسید از دین او نپرسید و ابتدا به او نان بدهید» و این مسئله نشان می‌دهد که انسانیت مهم‌ترین اصل زندگی است.

حسنی با بیان اینکه فلسفه بعثت پیامبر(ص) بر اساس اخلاق بود، متذکر شد: امروز هم بحث اخلاق حکم می‌کند که اعضای ستاد از برخورد عکس‌العملی خودداری کنند و در برخورد با رفتارهای رقیبان، منش آقای هاشمی را در پیش بگیرند.

وی با اشاره به اینکه نشانه‌های اجماع اصلاح‌طلبان بر روی یک کاندیدا در حال آشکار شدن است، گفت: در نشستی که با آقای هاشمی داشتیم از وی کسب تکلیف کردیم که اعلام کرد؛ «الان زود است».

حسنی با بیان اینکه نظر آقای هاشمی بر روی آقای روحانی است، خاطر نشان کرد: هاشمی گفته است « به‌زودی دود سفید از اردوگاه بلند می‌شود».

وی با اشاره به بررسی وضعیت دو نامزد  اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌ جمهوری توسط گروه هفت نفره، اظهار داشت: آرای اصولگرایان تحول‌خواه، چهره‌های معتدل و همچنین اصلاح‌طلبان معتدل به آقای روحانی است.باید گفت که روحانی، هاشمی جوان است.

وی ادامه داد: از یکی از اصولگرایان تندرو در قم سؤال کردم که وضعیت آرا چگونه است که پاسخ داد؛ «متاسفانه اقبال جوانان به روحانی بالا است».

عضو شورای مرکزی ستاد انتخاباتی روحانی یادآور شد: آقای روحانی تعدادی نامه به دست خط خودش برای علمای مازندران فرستاده که شخصا این نامه‌ها را تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/86007/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول