اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حامیان روحانی

همایش ستاد جوانان اصلاح‌طلب حامی روحانی در مشهد برگزار شد

نخستین همایش ستاد جوانان اصلاح‌طلب حامی حسن روحانی در مشهد برگزار شد.

همایش ستاد جوانان اصلاح‌طلب حامی روحانی در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی صالح‌آبادی نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در این همایش اظهار داشت: دوره سازندگی زمانی بود که با تلاش‌‌های بسیار کشور در چرخه توسعه افتاد و این روند تا پایان دولت اصلاحات وجود داشت، تورم و نقدینگی تا پایان این دوره به سطح پایینی نزول پیدا کرد اما پس از آن روند توسعه با مانع مواجه شد.

وی با اشاره به وضعیت پرونده هسته‌ای ایران در دوران اصلاحات افزود: پرونده هسته‌ای در آن دوره جزو افتخارات بوده و درحال تثبیت شدن بود ضمن اینکه همه آن دستاوردها در حالی اتفاق افتاد که پرونده ما هنوز در شورای حکام بود و حتی یک قطعنامه علیه ایران صادر نشده بود در صورتی که در دوره بعدی اقدامات نسنجیده اصولگرایان شش قطعنامه شورای امنیت را علیه ملت ایران به دنبال داشت و هزینه های آن سبب شد جیب مردم خالی شود و با کاهش ارزش پول ملی سرمایه‌های آنها نصف شود.

صالح‌آبادی تصریح کرد: برنامه‌ریزی دولت‌ها بسیار مهم است و تغییر یک دولت شرایط را نیز تغییر می‌دهد ضمن اینکه باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و تغییر ایجاد کنیم، انتخابات یک فرصت است، فرصتی که با مشارکت بالای سیاسی می‌توانیم ایجاد کنیم.

به رای شورای نگهبان احترام می‌گذاریم

وی با اشاره به رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی گفت: از اینکه کاندیدای حداکثری ما رد صلاحیت شد متاسفیم و به رای شورای نگهبان احترام می‌گذاریم چرا که خود را تابع قانون می‌دانیم اما این به این معنا نیست که در این مورد حرفی و اعتراضی نداشته باشیم.

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تعبیر وضعیت موجود به انحصار افزود: باید با رای دادن این انحصار را بشکنیم و رای ندادن به معنای بازگذاشتن صحنه برای دیگران است.

امیدوارم ائتلافی بین عارف و روحانی تشکیل شود

علی ظفرزاده نماینده سابق مردم مشهد در مجلس نیز در این همایش اذعان داشت: امیدوارم ائتلافی بین عارف و روحانی تشکیل شود.

وی گفت: رد صلاحیت‌ شدن هاشمی و شرایط پیش آمده برای من موجب تعجب شده است، زیرا رفسنجانی مردی بسیار بزرگ و باعظمت برای انقلاب است.

انتهای پیام/70003/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول