اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اردبیل:

رفتار اعتدالی روحانی مقبول جامعه است / مناظره‌ها در قواره واقعی برگزار نشد

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اردبیل گفت: امروز گرایش مردم به کاندیدای معتدل و ارزشی انقلاب است که روحانی از چنین شاخصه‌ای بیشتر از دیگران برخوردار می‌باشد.

رفتار اعتدالی روحانی مقبول جامعه است / مناظره‌ها در قواره واقعی برگزار نشد

اقبال عباسی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: آرام آرام و به تدریج آرای گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه به نفع روحانی در حال افزایش است  اغلب گروه‌ها و طیف اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان به سمت روحانی گرایش دارند که به یقین در روزهای آینده این کفه ترازو به نفع روحانی سنگین‌تر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای بیرون آوردن فضای انتخاباتی سرد و بی‌روح همه باید پیشقدم شویم و انتظار معجزه نداشته باشیم چرا که با حضور خودمان و نقش‌آفرینی بزرگان می‌توان مشارکت مردم را در انتخابات به بیش از 70 درصد رساند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اردبیل در پاسخ به سئوالی در خصوص نشان دادن کلید از سوی روحانی به مردم گفت: این کلید نشان حل مشکلات مردم با تدبیر و احترام به خرد جمعی است چرا که روحانی با شخصیت انقلابی و دیپلمات خود می‌تواند بسیاری از رمز و رموز و قفل‌های لاینحل را با تدبیر و کلید امید باز کند.

عباسی در خصوص مناظره‌ها نیز یادآور شد: کیفیت مناظره‌ها پایین بود اما بخش اول مناظره‌ها نسبت به بخش دوم جذاب‌تر بود اما در مجموع صدا و سیما بهتر از این می‌توانست مناظره‌ها را طراحی و برنامه‌ریزی کند.

وی تاکید کرد: برگزاری مناظره‌ها نشان داد که عزمی راسخ برای استفاده از نظر کارشناسان در برگزاری برنامه‌های مناظره وجود ندارد.

*رئیس و نائب رئیس شورای شهر عضو شورای سیاست‌گذاری ستاد روحانی هستند

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اردبیل با بیان اینکه رئیس و نائب رئیس شورای شهر اردبیل به عنوان کاندیدای دور چهارم شورا عضو شورای سیاست‌گذاری ستاد روحانی هستند، افزود: رایزنی با سرداری و زنجانی در حال انجام است تا از بین آنها گزینه نهایی برای ریاست ستاد انتخاباتی روحانی در مرکز استان انتخاب شود.

عباسی با یادآوری اینکه روحانی تنها کاندیدای اختصاصی اصلاح‌طلبان نیست،  تصریح کرد: از همه جریان‌ها و طیف‌های سیاسی و گروه‌های معتقد به ارزش‌های نظام اسلامی در ستاد روحانی عضو بوده و فعالیت می‌کنند.

وی با بعید خواندن اجماع اصلاح‌طلبان روی عارف یادآور شد: حتی اگر این اجماع نیز صورت گیرد ستاد روحانی تا آخر انتخابات فعال خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اردبیل ابراز داشت: نباید روحانی را تنها یک شخصیت سیاسی دیپلماتیک بدانیم بلکه روحانی دیدگاه‌های روشن و صریح اقتصادی دارد به طوری که 90 درصد نخبگان فعال در ستاد روحانی را شخصیت‌های اقتصادی تشکیل می‌دهند که از این بین می‌توان به نوبخت، نعمت‌زاده و ترکان اشاره کرد.

عباسی عنوان کرد: اینکه بخواهیم روحانی را تنها یک شخصیت دیپلماسی و سیاسی بدانیم ظلم به تفکر اقتصادی و اندیشه آرمانی این شخصیت است که در لباس تدبیر و امید می‌کوشد جامعه را از وضعیت کنونی نجات دهد.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: ما به شخصیت‌هایی نظیر روحانی نیاز داریم تا دندان طمع قلدر‌مابان را در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران و اهداف بلند آن بکشند و با تدبیری درست و کارساز بکوشند امید ملت ایران را که به نظر می‌رسد از دست رفته بازگردانند.

انتهای پیام/62001/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول