اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان:

حضور مردم در صحنه نشانه مقاومت ملت در برابر توطئه‌های دشمن است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات نشان از تداوم و مقاومت ملت غیور ایران در برابر توطئه‌های دشمنان دارد.

حضور مردم در صحنه نشانه مقاومت ملت در برابر توطئه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلام‌محمد طاهری شنبه شب در جمع با شکوه اعضا و طرفداران حزب مؤتلفه اسلامی استان در محل ستاد انتخاباتی حزب مؤتلفه اظهار داشت: حضور آگاهانه و توام با بصیرت مردم همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان چون گذشته حماسه‌ای به یاد ماندنی خواهند آفرید و نقشه‌های دشمنان کوردل جمهوری اسلامی را ناکام خواهند گذاشت.

وی افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات نشان از تداوم و مقاومت ملت غیور ایران در برابر توطئه‌های دشمنان دارد و مردم امسال هم با حضور حماسی خود به دشمنان اثبات می‌کنند که ملت ایران مصرانه در سایه تعالی قرآن و اسلام و تبعیت از ولی فقیه و حضور در عرصه‌های متنوع سیاسی و اجتماعی، نمایش دموکراسی ویژه ایران را در دنیا جلوه‌گر خواهد کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان در رابطه با حمایت این حزب از کاندیداتوری علی‌اکبر ولایتی گفت: همان طور که اطلاع دارید حزب مؤتلفه اسلامی یحیی آل اسحاق از اقتصاددانان بنام کشور را به عنوان نامزد این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد اما وی با نظر حزب در راستای وحدت اصولگرایان و حرکت در خط روحانیت و در جهت همبستگی نیروهای ارزشی و اصولگرا از ثبت‌نام در انتخابات منصرف شد تا به کاهش نامزدهای اصولگرا در انتخابات منجر شود.

طاهری ادامه داد: در بررسی جامع خصوصیات فردی کاندیداهای ریاست جمهوری تأیید صلاحیت شده از سوی شورای محترم نگهبان و برنامه‌ها و سوابق سیاسی اجتماعی‌، فرهنگی، علمی و مدیریت آنان و تیم کاری و اطرافیان این کاندیداها، علی‌اکبر ولایتی به عنوان کاندیدای اصلح و نامزد حزب مؤتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده شد و بدینوسیله حمایت قاطعانه حزب مؤتلفه از وی به عنوان نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری رسما اعلام شد.

وی تصریح کرد: ولایتی با سابقه 16 ساله سکانداری دستگاه سیاست خارجی کشور و مدیریت این دستگاه در چالش‌های بزرگی همچون قطعنامه 598 و مذاکرات مربوطه که دستاوردهای درخشانی برای میهن عزیزمان داشته و بهترین گزینه برای مدیریت و برنامه‌ریزی مذاکرات هسته‌ای کشور و حل چالش‌های بین‌المللی فراروی نظام اسلامیمان در چارچوب سیاست‌گذاری‌های انجام شده از سوی رهبر معظم انقلاب است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: از سوی دیگر در عرصه داخلی و نیز اقتصادی تجربیات کلان مدیریتی و سلامت فردی و کارنامه شفاف و پاک ولایتی از یک سو و همراهی مجموعه‌ای از نخبگان اقتصادی و مدیران توانمند، متدین، خداترس‌، صدیق و سالم زمینه‌ساز جهش و تحولی بزرگ در اقتصاد و مدیریت اجرایی کشور خواهد بود.

طاهری گفت: عزم وی برای حمایت از تولید ملی و اولویت دادن به این مهم در عرصه‌های صنعت و کشاورزی و تحقق خواسته‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب برای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری دولت، زمینه‌ساز درمان بیماری مزمن اقتصاد کشور خواهد بود.

وی متذکر شد: اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در استان و سراسر کشور تمام تلاش و همت خود را برای پیروزی ولایتی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهند داد تا وظیفه خود را در تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری انجام داده باشند.

انتهای پیام/75005/ن40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول