اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور تاکید کرد

فراهم‌‌سازی بسترهای مناسب برای دانشجویان

مدیر امور دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: با احترام متقابل استاد و دانشجو بسترهای مناسبی برای دانشجویان فراهم شود چون این دانشجویان آینده کشور را می‌سازند.

فراهم‌‌سازی بسترهای مناسب برای دانشجویان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل پور‌رضا امروز در جلسه افتتاح دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار کرد: تشکیل و تاسیس دفتر نهاد رهبری با احتیاط انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تاسیس این دفاتر فاکتور‌های زیادی در نظر گرفته می‌شود، اذعان داشت: با توجه به استقبال مسئولان دانشگاه، جو دانشگاه و استان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند تاسیس شد.

باعجله نبودن فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها

مدیر امور دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: امیدواریم با جو خوبی که در بیرجند وجود دارد مسئولان این نهاد بتوانند فعالیت‌های مفید و بزرگی انجام دهند.

پوررضا با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در کارهای فرهنگی منتظر من هم نباشید، تصریح کرد: کارهای فرهنگی که در حوزه دانشگاه صورت می‌گیرد ناپخته و باعجله نیست بنابراین باید تدارکات صورت بگیرد.

وی گفت: با تکیه به سخن رهبری مبنی بر اینکه هر کس در این مملکت حتی ضد ولایت فقیه صحبت کند و دلش برای جامعه بسوزد و به نفع مردم حرف بزند باید زبان او را بوسید هم‌اکنون با هم‌اندیشی اساتید که حرف از دلسوزی برای دانشجویان می‌زنند باید قدردانی شود.

فراهم‌‌سازی بسترهای مناسب برای دانشجویان

مدیر امور دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه دفتر نهاد رهبری باید از وجود اساتید ایثارگر استفاده کند، متذکر شد: شورای دانشجویی و دانشجویان که تفکر و رفتار مجاهدانه دارند باید در کنار این نهاد‌ها قرار گیرند.

پوررضا اضافه کرد: حدود دو سال است که ارتقاء اساتید در بخش تولید علم در اختیار نهاد قرار گرفته و دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه اساتیدی که امروز در هیئت علمی دانشگاه قرار می‌گیرند با اساتیدی که دیروز وجود داشته‌اند فرق می‌کنند، یادآور شد: با توجه به موج‌هایی که در کشور به وجود می‌آید با احترام متقابل استاد و دانشجو بسترهای مناسبی برای دانشجویان فراهم شود چون این دانشجویان آینده کشور را می‌سازند.

اطلاعات به روز شده در اختیار مسئولان و اساتید قرار گیرد

مدیر امور دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به سخن امام علی(ع) مبنی بر اینکه فرزندان خود را برای آینده تربیت کنید، اذعان داشت: نهاد‌های رهبری در دانشگاه‌ها فضای مناسبی را برای تربیت جوانان آینده فراهم می‌کند.

پوررضا با بیان اینکه در دانشگاه‌ها دیوار و حصار بسته شده است، تصریح کرد: علت وجود این دیوارها را می‌توان این‌گونه توجیه کرد که در دانشگاه‌ها می‌توان حرف‌هایی زد که شاید در جامعه نتوان این حرف‌ها را بیان کرد.

وی ادامه داد: ما امروز گرفتار جنگ روانی دشمن هستیم بنابراین باید در دانشگاه‌ها اطلاعات را به روز شده در خدمت مسئولان و اساتید دانشگاه قرار دهیم.

حاکمیت غرب حاکمیت وحشتناکی است

مدیر امور دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه تبعیض‌ها در آمریکا زیاد است، یادآور شد: حاکمیت غرب حاکمیت بسیار وحشتناکی است.

پوررضا خاطر نشان کرد: دانشگاه صنعتی دارای دانشجویان فعالی است که با تاسیس این نهاد فضایی در این دانشگاه به وجود آید که در آن دانشجویان بینا، منطقه‌شناس و هویت‌ ملی‌شناس پرورش داده شود و ذخیره‌ای برای آرمان‌های کشور ایران باشد.

انتهای پیام/69021/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول