اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

آموزش الکترونیکی دانشگاه پزشکی بیرجند بومی‌سازی شد

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در سال گذشته پورتال الکترونیک آموزش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بومی‌سازی شد و از آغاز امسال دانشجویان از سیستم نرم‌افزاری پیشرفته استفاده می‌کنند.

آموزش الکترونیکی دانشگاه پزشکی بیرجند بومی‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد نجفی‌سمنانی ظهر امروز در ششمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری اظهار کرد: این جلسه برای قدردانی از اساتید برتر دانشگاه و تقدیر از رتبه‌های برتر برگزار می‌شود.

وی علت تشکیل این جلسه در 19 اردیبهشت‌ماه جاری را حضور دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جشنواره کشوری شهید مطهری عنوان کرد و افزود: این جشنواره 10 تا 12 اردیبهشت‌ماه جاری در تهران برگزار شد که دانشگاه بیرجند نیز شرکت داشت.

آغاز طرح ارزشیابی اساتید از سال 90

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: در سال 90 برنامه‌ای در این دانشگاه به نام طرح ارزیابی ارزشیابی اساتید آغاز شد که در بهمن و اسفند‌ماه سال 90 شاخص‌هایی برای این طرح مشخص شد.

نجفی‌سمنانی ادامه داد: بر اساس شاخص‌های مشخص شده در سال گذشته اساتید دانشگاه ارزشیابی شدند که نتیجه آن به عنوان یک کتابچه در اختیار اساتید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امسال نیز ارزشیابی اساتید در این دانشگاه انجام شده است، اذعان داشت: همچنین در سال جاری گروه‌های آموزشی دانشگاه و دانشکده‌های آن نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

تلاش برای ارتقاء نسبت هیئت علمی به دانشجو

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، هدف از ارزشیابی را ارتقای کیفیت و بهبود شرایط دانست و یادآور شد: حوزه آموزش این دانشگاه پاسخگوی تمام پیشنهادات از سوی اساتید است.

نجفی‌سمنانی از بومی‌سازی پورتال الکترونیک آموزش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال گذشته خبر داد و متذکر شد: از ابتدای امسال دانشجویان می‌توانند از این سیستم نرم‌افزاری پیشرفته استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند سعی کرده است هیئت علمی خود را ارتقا دهد، اضافه کرد: همچنین سعی کرده‌ایم نسبت شاخص هیئت علمی به دانشجو را ارتقا دهیم.

انتخاب دو فرآیند برتر کشوری در ساری

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اعزام 38 نفر از اساتید، دانشجویان و هیئت آموزشی به ساری در سال گذشته خبر داد و گفت: در همایش برگزار شده در ساری از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دو فرآیند برتر کشوری انتخاب شد.

نجفی‌سمنانی با اشاره به حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: باید در این حوزه ظرفیت‌ها افزایش یابد تا امکان تحصیل برای دانشجویان فارغ‌التحصیل فراهم شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی موفق شد در سال گذشته در حوزه تحصیلات تکمیلی سومین رتبه در رشته اطفال را به دست آورد.

جذب 12 عضو جدید برای هیئت علمی دانشگاه پزشکی بیرجند

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از پذیرش چهار دانشجوی ارشد برای نخستین‌بار در دانشکده بهداشت این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته پزشک خانواده در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند راه‌اندازی شد.

نجفی‌سمنانی در پایان خاطر نشان کرد: در سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 12 عضو هیئت علمی جدید جذب کرد.

انتهای پیام/69010/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول