اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دیدار مردمی و تبلیغات انتخاباتی

جلیلی فردا به اردبیل سفر می‌کند

سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری فردا برای دیدار مردمی و تبلیغات انتخاباتی وارد اردبیل می‌شود.

جلیلی فردا به اردبیل سفر می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: جلیلی صبح فردا برای دیدار مردمی با اهالی استان اردبیل وارد دارالارشاد اردبیل خواهد شد و مورد استقبال بزرگان شهر و عموم مردم قرار می‌گیرد.

علی حسن‌زاده نیاری افزود: دکتر جلیلی بعد از حضور در فرودگاه اردبیل و حضور در مزار شهدای بهشت فاطمه و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار مردمی خواهد داشت.

وی افزود: این دیدار مردمی از ساعت 11:30 صبح و در مسجد قدس اردبیل صورت می‌گیرد و دکتر جلیلی دیدگاه‌های خود را برای حضور در منصب ریاست جمهوری تبیین و تشریح خواهد کرد.

این فعال سیاسی گفت: در این دیدار که قطعا با حضور پرشور آحاد مردم همراه خواهد بود دکتر جلیلی دیدگاه‌های سیاسی- اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود را تشریح کرده و برای مردم از حل مشکلات جامعه سخن خواهد گفت.

حسن‌زاده نیاری بیان کرد: در این سفر یک‌روزه جلیلی با برخی از گروه‌ها و احزاب سیاسی اصولگرا و همچنین اصحاب رسانه نیز نشست صمیمی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/62003/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول