اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس:

کاندیداها در تبلیغات خود وحدت را مخدوش نکنند

امام جمعه طبس گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و طرفداران آن‌ها باید دقت کنند تا تبلیغات‌شان به گونه‌ای باشد که وحدت و همدلی جامعه مخدوش نشود.

کاندیداها در تبلیغات خود وحدت را مخدوش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته طبس ضمن تسلیت سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: دشمنان برای دور کردن مردم و جوانان ایران از امام خمینی(ره) و افکار ایشان، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند، اما امروز شاهد هستیم که پس از گذشت 24 سال از ارتحال ایشان، عشق و محبت امام راحل در دل‌های مردم و نسل‌های پس از امام همچنان موج می‌زند.

وی با اشاره به مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در محل مرقد ایشان و سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم، بیان کرد: وجود و گسترش اتحاد و همبستگی یکی از نیازهای ضروری جامعه است و همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کرده‌اند، چه کاندیداهای ریاست جمهوری و چه کاندیداهای شوراهای اسلامی و طرفداران آن‌ها باید دقت کنند تا تبلیغات‌شان به گونه‌ای باشد که وحدت، هماهنگی و همدلی جامعه مخدوش نشده و در جامعه کدورت و دوئیت ایجاد نشود.

خطیب جمعه طبس ادامه داد: رئیس جمهور آینده کشور باید به مصالح نظام دلبسته و در برابر سیاست‌های مداخله‌گرانه دشمنان به‌ویژه آمریکا مقاوم باشد، بر اقتصاد و تولید داخلی تکیه کرده و برای جلوگیری از هضم اقتصاد کشور در اقتصاد جهانی تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به آنان رأی می‌دهند، باید به اصول اسلام و انقلاب اسلامی پایبند و معتقد بوده و زندگی اشرافی و پرتجمل نداشته باشند و فرهنگ اباحه‌گری را نفی کنند و به مردم قول‌هایی ندهند که توان عملی کردن آن را ندارند.

امام جمعه طبس یادآور شد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید با عقل، تدبیر، درایت و ثبات قدم پیش رفته و برای پیشرفت همه‌جانبه کشور به دور از حاشیه‌سازی تلاش کنند و در تبلیغات خود سیاه‌نمایی نکرده و خدمات بی‌شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال نبرند.

مهاجریان‌مقدم اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند در هیچ کشوری در دنیا، صدا و سیما به ‌صورت رایگان در اختیار تمامی کاندیداها به صورت یکسان قرار نمی‌گیرد، اما در ایران این کار به نحو نسبتاً مطلوبی انجام شده است که با این وجود دیگر نیازی به صرف هزینه‌های زیاد از سوی کاندیداها نیست.

وی اذعان کرد: ملت ایران برخلاف خواست دشمنان، جمعه هفته آینده به‌ عنوان یک تکلیف شرعی با وضو و غسل به صورت گسترده در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب آگاهانه افراد اصلح، دشمنان اسلام و نظام اسلامی را بار دیگر مأیوس و ناامید می سازند.

تبریک عید سعید مبعث و سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، تسلیت ایام سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، اشاره به سالروز حادثه مدرسه فیضیه قم، گرامیداشت سالروز شهادت سیدمحمد رضا سعیدی از علمای بزرگ، اشاره به سالروز عزل بنی‌صدر خائن، گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز و گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

انتهای پیام/90001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول