اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمانشاه:

بیشتر از شعارهای تبلیغاتی به سوابق کاندیداها توجه کنیم

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در انتخاب کاندیداها باید دقت کنیم تا به فرد اصلح رأی دهیم و برای این موضوع باید بیش از شعارهای کاندیداها به سوابق مذهبی، انقلابی و مدیریتی آن‌ها توجه کنیم.

بیشتر از شعارهای تبلیغاتی به سوابق کاندیداها توجه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام احمد خانلری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، اظهار داشت: قرآن کریم فلسفه بعثت پیامبران را برقراری عدالت بیان می‌کند.

خانلری افزود: مردم در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند و در انتخابات هم با حضور باشکوه خود، حماسه سیاسی را تحقق می‌بخشند.

وی تاکید کرد: در انتخاب کاندیداها باید دقت کنیم تا به فرد اصلح رأی دهیم و برای این موضوع باید بیش از شعارهای کاندیداها به سوابق مذهبی، انقلابی و مدیریتی آن‌ها توجه کنیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه برخی افراد اسلام التقاطی، سازشی و آمریکایی در پیش گرفته‌اند، گفت: این افراد می‌خواهند دشمنان را امیدوار و خوشحال کنند.

خانلری عنوان کرد: رئیس جمهور آینده باید دلسوز مردم باشد و درد مردم را بفهمد و دغدغه دین و فرهنگ را داشته باشد، چرا که مردم فقط دغدغه شکم و سیاست ندارند.

وی با تاکید بر اینکه حاکم باید قانون را اجرا کند و اجازه ندهد کسی پا را از قانون فراتر بگذارد، افزود: اجرای قانون باید مورد توجه همه مسئولان و مدیران قرار گیرد.

خانلری اجرای قانون را موجب برقراری امنیت و آرامش در جامعه دانست و بیان داشت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بدانند برای خدمت کردن آمده‌اند و انتخاب شدنشان به‌معنای حکومت کردن نیست.

امام جمعه موقت کرمانشاه خاطر نشان کرد: انسان نفسا به‌سمت منفعت‌طلبی می‌رود و این فرد مسئول است که نباید اجازه دهد قانون‌شکنی رخ دهد.

به گفته وی، مدیران نباید با کسی تعارف داشته باشند و مردم باید ترس از قانون در وجودشان باشد و این موضوع با عمل کردن مسئولان به وظیفه خود محقق می‌شود.

خانلری با اشاره به روز سوم، چهارم و پنجم شعبان، سالروز میلاد خجسته حضرت امام حسین (ع) و پرچم‌دار دفاع از حریم ولایت حضرت ابوالفضل و سفیر پیام کربلا امام سجاد (ع)، اظهار داشت: این سه روز فرخنده به روز پاسدار و جانباز و آزادگان نام‌گذاری شده و پاسداران و جانبازان و آزادگان، نمادهای عزت و شرف و استقلال این کشور هستند.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول