اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه امسال اجرایی می‌شود

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمان ورزشی ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمان و هیئات ورزشی شهرستان در مهرماه سال جاری خبر داد.

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمان ورزشی ملایر

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر از نظر سالن‌های ورزشی طی سال‌های اخیر رشد خوبی داشته و در بیشتر نقاط شهر سالن‌های ورزشی فعال است افزود: یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی‌های این اداره برای ایام تابستان پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و جذب آنان به سمت رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی گفت: طی جلسات برگزار شده برنامه‌ریزی برای آمادگی همه سالن‌ها و اماکن ورزشی برای جذب جوانان انجام شده و مکان‌های ورزشی برای حضور جوانان و دانش‌آموزان مهیا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان ملایر سال گذشته در بحث پر کردن اوقات فراغت رتبه برتر استان را داشته است.

وی تصریح کرد: محور برنامه‌های امسال این اداره فرهنگی ـ ورزشی است که در این زمینه اداره تبلیغات اسلامی ملایر، حوزه علمیه خواهران و فرمانداری نیز با ما همکاری دارند.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه در طی دو ماه گذشته سه نفر از شهرستان ملایر به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند گفت: دو نفر از خواهران در رشته قایقرانی و یک نفر از آقایان نیز در رشته باستانی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی در ادامه سخنانش از آمادگی کامل ورزشکاران و قهرمان و مربیان شهرستان ملایر برای حضور در انتخابات خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمان و هیئات ورزشی شهرستان در مهرماه سال جاری خبر داد و افزود: این برنامه یکی از محوری‌ترین و بزرگ‌ترین برنامه‌های آتی این اداره در سال جاری خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ملایر در ماه‌های آینده افزود: شهرستان ملایر 35 شهید ورزشکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رضایی همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی ورزشکاران در ملایر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات در حال انجام است و پاییز امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول