اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل

درآمد سالن‌های ورزشی در همان شهر هزینه می‌شود

محمود ناییجی با اعلام اینکه براساس مصوبه مجلس درآمد سالن‌های ورزشی در همان شهر هزینه می‌شود، گفت: در شهرستان آمل تلاش می‌کنیم به سمت اختصاص سالن‌های ورزشی به رشته‌های تخصصی برویم.

درآمد سالن‌های ورزشی در همان شهر هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل شامگاه شنبه در نشست خبری با معارفه روابط عمومی این اداره با اشاره به جایگاه ورزش آمل در استان مازندران بیان کرد: در شش ماه گذشته با تنگناهای مالی بسیاری در زمینه اختصاص بودجه برای ساخت و ساز مواجه بودیم.

محمود ناییجی با بیان اینکه با وجود شرایط مالی سال ورزشی خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: قهرمانی تیم کاله آمل در لیگ باشگاه‌های ایران و آسیا افتخار ورزش این شهرستان شده است.

وی با اعلام اینکه تیم پیام صنعت آمل نیز با نخستین حضور در لیگ دسته یک کشور به دسته دو صعود کرد، افزود: تیم بدمینتون آمل نیز از دسته سه به لیگ دو صعود کرده است.

ناییجی با اشاره به اینکه در سال گذشته موفق به برگزاری دو دوره نجات غریق در شهرستان آمل شدیم، از حضور سه والیبالیست تیم کاله آمل در تیم ملی والیبال خبر داد و تصریح کرد: عادل غلامی، علیرضا جلیلی و حسن قرا به تیم ملی والیبال راه یافته‌اند و نیز در رده حوانان نیز رجب‌زاده، حسینی و حبیبی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با تأکید بر اینکه تیم دو و میدانی گلای آمل نیز موفق شد مقام سوم استان مازندران به دست آورد، گفت: در سال گذشته موفق به حفظ سهمیه ووشو در لیگ برتر شدیم.

این مسئول با بیان اینکه تیم بسکتبال با ویلچر آمل نیز در سوپر لیگ حفظ شد، خاطرنشان کرد: شهرداری رینه با وجود بضاعت کم حمایت از این تیم را بر عهده داشت و در سال جاری نیز شهرداری آمل از تیم حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه به اجاره سالن‌های ورزشی دولتی در شهر تغییر کرده است، یادآور شد: قبلا این سالن‌ها به صورت مزایده به بیشترین قیمت به مزایده گذاشته می‌شد و در این شرایط هیئت‌ها از داشتن سالن مناسب محروم بودند.

ناییجی ادامه داد: در حال حاضر این سالن‌ها به هیئت‌های ورزشی واگذار می‌شود تا ضمن حمایت‌های تیم‌ها برای تمرین در این سالن‌ها، هزینه‌های جاری آنها نیز تامین شود.

وی با اعلام اینکه براساس مصوبه مجلس درآمد سالن‌های ورزشی در همان شهر هزینه می‌شود، گفت: در شهرستان آمل تلاش می‌کنیم به سمت اختصاص سالن‌های ورزشی به رشته‌های تخصصی برویم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اشاره به اعطای حکم مشاور جوان این اداره بیان کرد: سعی کردیم پیرو دستور استانی یک مشاور جوان برای اداره انتخاب کنیم که با توانایی‌های خبرنگار فارس در آمل این حکم به وی اهدا شد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی جدید این اداره نیز فعالیت کاری خود را آغاز کرده است، تاکید کرد: داشتن روابط عمومی موجب می‌شود شهر ورزشی آمل در زمینه اطلاع‌رسانی نیز مشکلی نداشته باشد.

به گزارش فارس، در این نشست حکم مشاور جوان قربانعلی مسافر خبرنگار ورزشی فارس در آمل به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان از سوی حسن ترحمی از خبرنگاران پیشکسوت مازندرانی به این جوان مازندرانی اهدا شد.

 انتهای‌پیام/86011/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول