اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو خبر داد

پیش‌بینی 98 صندوق اخذ رای در ماکو

فرماندار ماکو گفت: 98 صندوق اخذ رای در شهرستان ماکو در نظر گرفته شده است.

پیش‌بینی 98 صندوق اخذ رای در ماکو

حمید احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جمعا 89 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ماکو و بازرگان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: تعداد ثبت نام کنندگان شهر ماکو 56 نفر بوده که از این تعداد چهار نفر خانم و 52 نفر آقا بوده و در منطقه بازرگان نیز 33 نفر ثبت نام کرده‌اند.

احمدیان به تعداد رد صلاحیت شده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در شهر ماکو از تعداد 56 نفر ثبت نامی 12 نفر رد صلاحیت شده و از تعداد 33 نفر ثبت نامی بازرگان هفت نفر رد صلاحیت شده است.

فرماندار ماکو خاطرنشان کرد: در شهرستان ماکو هفت نفر نماینده و در بازرگان پنج نفر نماینده برای شورای اسلامی شهر مورد نیاز است.

این مسئول افزود: تبلیغات شوراهای اسلامی شهر از 16 خرداد آغاز شده و تا 23 خرداد به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جمعا 98 صندوق اخذ رای در شهرستان ماکو در نظر گرفته شده، اعلام کرد: در شهر ماکو 32 عدد صندوق اخذ رای داریم که از این تعداد 29 عدد صندوق اخذ رای ثابت و سه عدد صندوق اخذ رای سیار بوده و در بازرگان نیز هفت عدد صندوق رای داریم که از این تعداد شش عدد صندوق اخذ رای ثابت و یک عدد صندوق اخذ رای سیار است.

احمدیان به تعداد صندوق اخذ رای در روستاها اشاره کرد و اذعان داشت: در روستای مرکزی هفت عدد صندوق اخذ رای ثابت و 31 عدد صندوق اخذ رای سیار و در روستای بازرگان پنج عدد صندوق اخذ رای ثابت و 16 عدد صندوق اخذ رای سیار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/61009/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول