اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

انتخابات نمایش اقتدار نظام برابر دشمنان است

فرماندار منوجان گفت: انتخابات نمایشی از اقتدار نظام در برابر زیاده‌خواهی دشمنان، عامل بازدارندگی برای تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار است.

انتخابات نمایش اقتدار نظام برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه امام راحل در ابتدای ورود خود به نجف اشرف نظریه کارساز ولایت فقیه را مطرح کردند، اظهار داشت: در آن هنگام این نظریه طرفداران زیادی پیدا کرد، اما تعدادی نیز با آن به مخالفت برخاستند.

تشکری با بیان اینکه پس از ایجاد حکومت اسلامی توسط امام خمینی (ره) 98.2 درصد مردم به آن رأی دادند، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت امام تجلیل از همه خوبی‌ها است و خداوند را شاکریم که چنین انسانی ما را به قله عزت رساند.

وی، مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نشان‌دهنده رضایت‌مندی مردم از نظام جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمن در پی این است تا حمایت و پشتیبانی مردم از نظام کاهش یابد بر همین اساس تلاش می‌کند تا فضای سرد و بی‌روح ایجاد کند.

تشکری با بیان اینکه افراد بر اساس تکلیف در این عرصه ورود پیدا کردند، بنابراین هیچ برنده و بازنده‌ای در انتخابات وجود ندارد، عنوان کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ما نیازمند حضور پررنگ مردم در انتخابات هستیم.

فرماندار منوجان انتخابات را عرصه‌ای برای تعیین سرنوشت دانست و گفت: همگان باید در تعیین سرنوشت خود دخیل باشند تا موجب عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی شوند.

تشکری بیان داشت: مردم باید به دلیل عهدی که با خداوند و امام راحل در فجر انقلاب بستند و همچنین کور کردن چشم طمع بیگانگان از کشور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور یابند.

وی، فرد اصلح را کسی دانست که برای رضای خدا در راستای اصلاح امت و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کند و اذعان داشت: انتخابات نمایشی از اقتدار نظام در برابر زیاده‌خواهی دشمنان، عامل بازدارندگی برای تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار و علاقه و وفاداری مردم به نظام و انقلاب اسلامی است.

تشکری خاطرنشان کرد: همچنین انتخابات آزادی، رقابت و مردم‌سالاری دینی را به معرض نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/80006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول