اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

حماسه سیاسی تنها با پشتیبانی ملت تحقق می‌یابد

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: حماسه سیاسی تنها با پشتیبانی ملت از نظام، ولایت و دستاوردهای انقلاب به دست آمده و حاصل می‌شود.

حماسه سیاسی تنها با پشتیبانی ملت تحقق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر خلق حماسه سیاسی تاکید حکیمانه و مدبرانه از سوی این ملت است، اظهار داشت:‌ ملت ما آزمون بسیاری را پس داده که در این آزمون توانسته است صحنه را برای بالندگی کشور فراهم و روز به روز بستر دفع توطئه‌ها و تهدیدات دشمن را فراهم کند.

وی با یادآوری اینکه نمی‌توان با اقدامات مقطعی و یا شعار و برخی حرکت‌های فریبنده ملت ایران را از مسیر اصلی دور کرد، افزود: ملت ما امروز به سرمایه عظیم اجتماعی یعنی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی مفتخر هستند و این سرمایه نباید مورد بی‌مهری قرار گیرد.

موسوی تلاش نظام استکباری را برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات یادآور شد و خاطرنشان کرد: به رغم بوق و کرنای دشمن برای بی‌اعتماد کردن مردم به انتخابات، ملت ما 24 خرداد صحنه‌هایی از دلدادگی‌ خود را به نظام به نمایش می‌گذارند تا بار دیگر ابرقدرت‌ها را مات و مبهوت کنند.

این مسئول به همزمانی انتخابات شوراها با ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: اهمیت انتخابات شوراها کم از ریاست جمهوری ندارد، چرا که مردم سرنوشت چهار ساله شهر و دیار خود و عمران، سازندگی و معماری را به دست افرادی می‌دهند که در صورت توانمندی می‌توانند زیباترین عناصر تشکیل‌دهنده یک شهر زیبا و ارزشی را مهیا کرده و فراهم کنند.

وی اضافه کرد: انتخابات در کشورمان بر پایه دموکراسی حقیقی بنا شده است و همه حق اظهار نظر، بیان دیدگاه‌ها و فعالیت‌های خود را دارند و آنهایی که مدعی دروغین دموکراسی هستند باید از شیوه و مرام انتخاباتی ما الگو بگیرند که نمود و محک خوبی برای مردم‌سالاری دینی است.

نماینده مردم گرمی در مجلس بیان کرد: مردم نیز که در نیم قرن اخیر و بعد از حادثه 15 خرداد در سال 42 با پشتیبانی امام توانست انقلاب اسلامی را رقم بزند امروز رسالت تاریخی خود را انجام داده و بار دیگر دشمنان انقلاب و اسلام را مأیوس و ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول