اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شاهرود مطرح کرد

شکوه مراسم ارتحال امام، مقدمه خلق حماسه سیاسی / اعزام 1300 شاهرودی به مرقد امام

جانشین سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه شکوه مراسم ارتحال امام مقدمه‌ای برای خلق حماسه سیاسی بود، از اعزام یک هزار و 300 شاهرودی به مرقد امام راحل خبر داد.

شکوه مراسم ارتحال امام، مقدمه خلق حماسه سیاسی / اعزام 1300 شاهرودی به مرقد امام

احمد صادقی امروز هم‏زمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و اهمیت خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد، مراسم ارتحال امام امسال مقدمه‌ای بر خلق حماسه سیاسی انتخابات است.

صادقی افزود: دشمنان درصددند وانمود کنند که پس از گذشت 35 سال از عمر پربرکت انقلاب و 24 سال از ارتحال امام خمینی(ره )مردم سرد شده و از انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج با برنامه‌ریزی مراسم متنوعی در سطح پایگاه‌های مقاومت و مساجد شهر و روستا، پیش‌بینی و تهیه و تدارک اعزام چشمگیری از عاشقان آن امام عزیز را به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی ایشان کرده است.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به استقبال مردم از حضور در مراسم ارتحال امام راحل بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته استقبال مردم بیشتره بوده و مقدمات اعزام خیل کثیری از علاقه‏مندان و عاشقان امام عزیزمان را در سالروز ارتحال ملکوتی ایشان به مرقد مطهرش فراهم کردیم.

صادقی افزود: با توجه به استقبال مردمی، یک هزار و 300 نفر از برادران و خواهران علاقه‏مند به امام عزیزمان اعزام شدند و با توجه به اینکه امسال اعزام شهرستان به وسیله قطار انجام شد و بیش از یک رام قطار برای این امر پیش‌بینی نشده بود، شرمنده عزیزانی هستیم که امکان حضورشان در این مراسم میسر نشد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی خوبی در این سفر تدارک دیده شده که از آن جمله همراهی روحانیت معظم و مداحان اهل بیت جهت هر چه باشکوه‏تر برگزار شدن مراسم در طول مسیر و در حرم امام راحل است.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود با بیان وظیفه همه در برابر این نعمت بزرگ بیان کرد: همه ما و آحاد مردم وظیفه داریم که از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کنیم؛ چرا که اگر غیر از این باشد همراهی با دشمن تلقی می‌شود.

صادقی تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال این هستند که مردم ما را به همراهی با خود کشانده و انشالله مردم ما در این آزمون سرنوشت‌ساز انتخابات 24 خرداد بار دیگر پای بندی خود به نظام اسلامی و ولایت فقیه را اعلام و مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان و بدخواهان نظام خواهند کوبید.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول