اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی آذربایجان‌شرقی:

تحقق حماسه سیاسی جرات سرودن شعارهای بدون عمل را نخواهد داد

در بیانیه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان آذربایجان‌شرقی عنوان شد که تحقق حماسه سیاسی جرات سرودن شعارهای بدون عمل را نخواهد داد.

تحقق حماسه سیاسی جرات سرودن شعارهای بدون عمل را نخواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان آذربایجان‌شرقی امروز با انتشار بیانه‌ای ضمن تقدیر از حضور فراگیر مردم استان در اجتماع انتخاباتی ستاد دکتر محمدباقر قالیباف از همه گروه‌ها و اقشار خواست تا با گرم نگهداشتن تنور انتخابات رونق بخش حماسه حضور حداکثری مردم در جهت تحقق امر ولایت به عنوان حماسه سیاسی باشند.

در این بیانیه آمده است: امروز آذربایجان هم همانند دیگر دیار ایران اسلامی لحظه‌شمار یک اتفاق سترک است و در امر تحقق حماسه سیاسی لحظه شماری می‌کند و با تمام وجود داعیه‌دار فرامین امام (ره) و رهبر معزز انقلاب است.

این بیانیه افزوده است: آذربایجان‌ در سالی که توسط رهبر معظم بعنوان سال حماسه اقتصادی و سیاسی نامگذاری شده است بر خود تکلیف می‌داند که از هر سلیقه و منشی حضور حداکثری خود را نمایان کند.

در ادامه بیانیه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استان آذربایجان‌شرقی می‌خوانیم: دیروز مردم آذربایجان و به خصوص هواداران و حامیان دکتر محمدباقر قالیباف با حضور چشمگیر و دشمن‌شکن خود خط بطلانی بر یاوه‌گویی رسانه‌ها و مدعیان غرب زدند که عقیده داشتند فضای انتخابات از رونق و گرمی دوره‌های گذشته کمرنگ‌تر شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: همه گروه‌ها و اقشار مردمی خود بر این موضوع آگاهند که اکنون چگونه می‌توان برای گرمی‌بخشی به تنور انتخابات در عرصه سیاسی رونق بخشید و با ارائه صحیح مطالبات مردمی و رهبری، مسئولان را وادار داشت در صورت پیروزی و انتخاب خود به عنوان رئیس جمهور ایران هر وعده‌ای را که سر می‌دهند باید به انجام رسانند و با تحقق حماسه سیاسی هرگز جرات سرودن شعارهای بدون عمل را به خود ندهند.

در بخشی از این بیانیه تاکید شده است: ضمن تقدیر و سپاس صمیمانه این جمعیت از حضور تک‌تک ده‌ها نفری که در جمع حامیان ولایی و جهادی دکتر قالیباف حضور یافتند، این حرکت مردمی را به عنوان حمایت قاطع از فرامین رهبر بزرگوار انقلاب می‌دانیم که در همه سال‌ها مردم آذربایجان را به عنوان طلایه‌داران حرکت‌های بیداربخش ایران اسلامی دانسته است و آذربایجان را سر و سرای امیدواری ایران اسلامی نامیده‌اند.

در پایان این بیانیه آمده است: انتخابات ریاست جمهوری فصل مهم کتاب انقلاب کبیر حضرت امام خمینی (ره) است که بی‌شک شرکت همه مردم فصل‌های مهم دیگری را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول