اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد

مشارکت شبکه اصفهان با 27 هزار دقیقه برنامه در حماسه سیاسی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: صدا و سیمای مرکز اصفهان با 27 هزار دقیقه برنامه‌سازی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی مشارکت دارد.

مشارکت شبکه اصفهان با 27 هزار دقیقه برنامه در حماسه سیاسی

علی کلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان اظهار کرد: شبکه تلویزیونی اصفهان با 13 هزار دقیقه، صدای مرکز اصفهان نیز با 11 هزار دقیقه برنامه‌سازی و سه هزار دقیقه برنامه‌سازی خبری حضوری فعالی در این دوره از انتخابات دارد.

وی با اشاره به اینکه تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی از اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های که از تلویزیون هر روزه شاهد آن هستیم، در 24 خرداد به صورت زنده و مستقیم با تهیه ویژه برنامه‌هایی شور و حال انتخابات را از ساعت 7 صبح تا 22 با گزارش‌های انتخاباتی از سراسر استان و ارتباط تصویری با ستاد انتخاباتی به تصویر می‌کشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان ادامه داد: حضور تیم‌های مستقر واحد سیار جهت ارتباط مستقیم با شبکه‌های سراسری مانند شبکه یک و دو، شما، جام جم، خبر، العالم، پرس تی.وی و استانی پخش مستقیم برخی مکان‌های رای‌گیری اصفهان از تیم‌های ماکرویو پرتابل، اعزام گروه‌های پرتابل در مناطق مختلف استان از جمله برنامه‌های شبکه اصفهان به مناسبت حماسه سیاسی 24 خرداد ماه است.

وی با بیان برنامه‌هایی که از شبکه اصفهان پخش می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌های انتخاباتی از این شبکه مانند ویژه برنامه «فصل حضور»، «صبح اصفهان»، «زنده رود»، «هشت بهشت»، «زیر یک سقف»، «نگاه پنج»، «نوجوانی» به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و اهمیت آن می‌پردازد.

کلباسی با عنوان برنامه‌های رادیو اصفهان افزود: «سلام اصفهان»، «راه سربلندی»، «مردم و مسئولین»، «پلاک» و همچنین ویژه برنامه‌های «تا حماسه»، «برای فردا» و آنونس‌های انتخاباتی از جمله برنامه‌هایی است که از اردیبهشت ماه به روی آنتن رادیو اصفهان رفته است.

وی اضافه کرد: همچنین در روز انتخابات در نوبت‌های جداگانه با حضور گزارشگرانی در شهرستان‌های مختلف و ارتباط با ستادهای انتخاباتی به صورت مستمر مردم اصفهان در جریان لحظه به لحظه انتخابات قرار می‌گیرند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان از اعزام گروه‌های خبری در سطح استان خبر داد و افزود: استقرار استودیوی خبری در ستاد انتخابات، ارتباط مستقیم تلویزیونی و رادیویی با شبکه بین‌المللی خبر، شبکه‌های سراسری و شبکه استانی، راه‌اندازی بخش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی از ابتدای خرداد ماه سال جاری از جمله فعالیت‌های درخشان معاونت اطلاعات و اخبار مرکز اصفهان در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اصفهان است.

انتهای پیام/63007/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول