اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شال:

رشد سیاسی زمینه‌ساز خلق حماسه سیاسی است

امام جمعه شال گفت: رشد سیاسی بالای مردم زمینه‌ساز خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در کشور و همچنین شهر شال است.

رشد سیاسی زمینه‌ساز خلق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، گردهمایی سیاسی حوزه مقاومت بسیج خواهران امروز با حضور حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی شالی امام جمعه شهر شال در سالن جلسات دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی شالی در ابتدا به روحیه جهادی و انقلابی ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران در طول 34 سال از عمر پُر برکت انقلاب اسلامی همواره در همه صحنه‌های انقلاب با روحیه جهادی و انقلابی حضور فعال داشته‌اند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران در فراخوان‌های ملی و مذهبی و حضور در صحنه مقابله با دشمنان اسلام، هر جا دیدند که دشمن با جدیت بیشتر در میدان حاضر شده، ملت هم با تمام ظرفیت در صحنه برای خلق حماسه حاضر شده‌اند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و نظام سلطه زده‌اند.

موسوی شالی طی سخنانی به سطح رشد و بصیرت سیاسی ملت ایران اشاره کرد و گفت: سطح رشد و بصیرت سیاسی ملت ایران در شناخت عرصه‌ای حساس و مهم و مرزبندی بین دوست و دشمن بالا رفته است.

وی خاطرنشان کرد: همین رشد سیاسی فزاینده زمینه‌ساز خلق حماسه بزرگ در همه صحنه‌های حساس بوده است.

امام جمعه شهر شال در ادامه به ویژگی‌های کاندیدای اصلح پرداخت و افزود: کاندیدای اصلح باید در گفتار و اعمال خود التزام عملی به ولایت فقیه را نشان دهد و به قانون اساسی و خط امام (ره) پایبند باشد.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور آینده باید در همه مراحل انتخابات تمکین در مقابل قانون را سر لوحه کار خود قرار دهد و انتخابات را ابزار قدرت طلبی نداند بلکه ابزاری برای خدمت به ملت دانسته و به آرمان‌های انقلاب اعتقاد کامل داشته باشد.

موسوی شالی در پایان سخنان خود به اهمیت انتخابات در نظام سیاسی ایران اسلامی نیز اشاره و تأکید کرد: نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالار و مبتنی بر آموزه‌های دین مبین اسلام است و در طول 34 سال گذشته انتخابات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است و همیشه انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی برای مسئولان نظام یک راهبرد ویژه و مؤثر بوده است.

انتهای پیام/77008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول